xigzo
Guld
Samma här csgo och klockorJag är beroende av tre saker. Bilar, klockor och CS. Tragiskt liv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här csgo och klockorJag är beroende av tre saker. Bilar, klockor och CS. Tragiskt liv
Jaa, blåmärken på låren utav frustration!Någon som lirar For Honor?
hört att vissa kallar det för No Honor, och att uppkopplingen inte är stabilJaa, blåmärken på låren utav frustration!
Lär bli ett köp iom att det släpps med Zelda. Dock så blir det inte på release iom att jag har lite för mycket andra utgifter med en tidigare studerandes fästmö....Ingen som ska köpa Switch? Nintendo har ju misslyckats rätt länge nu men jag känner mig hypad
Switch kan jag inte uttala mig om, då jag spelar Zelda på Wii U. Spelet är dock helt otroligt bra!Vad tycker ni om Nintendo switch och zelda?
Blev det något?Kul, då är det ju några gamers här ändå. Jag ska kila ut på lunchen och hoppas något är kvar
Jajjemän! Initiala intryck är att Zelda nog är en riktig 10-poängare och att Switch är en grym bärbar men mindre grym stationär konsol. Frameraten på Zelda är närmast usel i stationärt läge.Blev det något?
Ja jäkla konstigt. Gillar dock att man har valmöjlighetenJajjemän! Initiala intryck är att Zelda nog är en riktig 10-poängare och att Switch är en grym bärbar men mindre grym stationär konsol. Frameraten på Zelda är närmast usel i stationärt läge.
Har lirat en del division så detta var ett givet köp! Får se om de är lika bra som de verkar på trailers
Spelade både betorna! Väldigt roligt, ännu roligare om man är 4. Själv spelade jag främst solo vilket inte riktigt är o föredra imo.Har lirat en del division så detta var ett givet köp! Får se om de är lika bra som de verkar på trailers
Hoppades på att mitt skulle komma idag men det kommer imorgon .
Hur bra är det?