Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha men å andra sidan är jag fortfarande förkyld.

Välkommen att trilla över kanten när som helst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha men å andra sidan är jag fortfarande förkyld.
Så där ja, rätta takter! Du villhöver en F8 51:a riktigt mycket!Vart köpte du din?
Man har ju givetvis tittat på priset på Garmins hemsida, men hoppet säger att en forumkompis kommer säga att den finns nån annan stans för 4 k billigareSå där ja, rätta takter! Du villhöver en F8 51:a riktigt mycket!
![]()
www.prisjakt.comJa helt perfekt undrar va billigast kostar![]()
Har ju haft en del beslutsångest över att jag först inte skulle byta klocka/klockor alls till att beställa en ny som sen blev 2Haha, är det bra eller dåligt? Förmodligen dåligt. För mig![]()
Mer chans att handla Garmins på impulsKörd i bott
![]()
Bilder från Reddit. Ser bra ut tycker jag.Hej, nu har jag luskat igenom nästan hela den här tråden ( puh ) och jag har några funderingar som jag hoppas någon vänlig själ kan besvara
Jag och frugan har matchande Instinct 2 solar och vi är sugna på läder armband och metall till dessa.
Är det någon som har bild på en instinct 2 med läderarmband ? eller någon som vet hur det ser ut, ser det mysko ut iom att klockan i sig är lite g-shock lik eller "funkar" det även som kontorsklocka med läder/metall armband?
Mvh
TackBilder från Reddit. Ser bra ut tycker jag.
Köp en till i reservFenix är bra men inte lika cool som den här.
![]()
Räcker med en.Köp en till i reserv
Säljes - Garmin Instinct 2X solar Tactical Edition 50mm.
Garmin Instinct 2X solar Tactical Edition 50mm. Cirka 5 månader, sparsamt använd. Fungerar utmärkt, batteritiden är fenomenal. Laddat den 3 gånger. Kommer watch only + laddsladd. Hojta om fler bilder önskas :).klocksnack.se
Sjukt användbar. Trodde det var en gimmick först men jag använder den regelbundetBra med ficklampa![]()
Blev det nåt köp ?På väg hem igen efter ett par lyckade dagar. Viktigt att börja bygga teamet ledningsgruppen.
![]()
Passerade förbi några hyllor som inte fångat mitt intresse tidigare ggr
Lite lustigt att prislappen på min modell är samma som på den som istället för läderbandet har en titanlänk. Det känns som att kostnaden inte borde vara 1:1 direkt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, tror du att jag är pojken med guldbyxorna?Blev det nåt köp ?
Varför loggar du både i klockan och Strengthlog?Jag kämpar och kämpar men hinner inte med i den här tråden. Kul att ha lite att läsa när man får några minuter över dock
En fråga till expertpanelen. Jag kör min fenix 7a i hemmagymmet. Loggar min träning i Strengthlog och klockan parallellt. Disträ som jag är glömmer jag ofta av hur många sett jag gjort av given övning (är noggran med klockan men lite slarvig med strenghtlog så tappar bort mig ibland) Letar efter någon inställning för att visualisera antalet genomförda set i något datafält..... går det?
Mycket adekvat fråga. Jag har inget bra svar. Inbillar mig att typ av aktivitet är intressant att se i klockan, connect. Följer aldrig upp det där dock. Alltid i SL.Varför loggar du både i klockan och Strengthlog?
Själv kör jag alla set, reps och vikter i Strengthlog. Startar ett konditionspass på klockan bara för att få igång pulsmätaren och tidtagning ordentligt.
Jag har lite halvt tvångsbeteende där men nöjer mig med att logga träningspasset som sådant. Skulle dock aldrig missa en natts sömn eller något annat i statistikenMycket adekvat fråga. Jag har inget bra svar. Inbillar mig att typ av aktivitet är intressant att se i klockan, connect. Följer aldrig upp det där dock. Alltid i SL.