Agnb¥⌚
Guld
Vad har hänt med jordbruksmaskinerna?Hårda dagar nu![]()
![]()
Många steg dessa dagar , 26000 steg häromdan sen resten av veckan närmare 20 k

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har hänt med jordbruksmaskinerna?Hårda dagar nu![]()
![]()
Många steg dessa dagar , 26000 steg häromdan sen resten av veckan närmare 20 k
De läskiga är att jag sitter flera timmar om dagen i dom, stegen görs på 2 mjölkningspass mestadels nuVad har hänt med jordbruksmaskinerna?![]()
Tänk så klartänkt man blir efter en duschNy duschad
Inget sug efter ny Garmin längre
Tror jag är nöjd de är de som är problemet
![]()
Va lite sugen på en Fenix 8 MIP, innan min lilla ks paus, på en vecka. Men nu är de som bortblåst.Tänk så klartänkt man blir efter en dusch
Det la sig hos mig med. Gick på budget-spåret istället.Va lite sugen på en Fenix 8 MIP, innan min lilla ks paus, på en vecka. Men nu är de som bortblåst.
Verkar vara så att man handlar rätt mycket på impuls.
Om man är blir sugen på någonting och fortfarande sugen efter en månad då kanske det är något man riktigt vill ha
Bästa taktiken. Invänta Black Friday.. är man fortfarande sugen så slår man till, annars får man snällt invänta nästa november.Va lite sugen på en Fenix 8 MIP, innan min lilla ks paus, på en vecka. Men nu är de som bortblåst.
Verkar vara så att man handlar rätt mycket på impuls.
Om man är blir sugen på någonting och fortfarande sugen efter en månad då kanske det är något man riktigt vill ha
Pannben av pansarplåtBästa taktiken. Invänta Black Friday.. är man fortfarande sugen så slår man till, annars får man snällt invänta nästa november.
TackarDet la sig hos mig med. Gick på budget-spåret istället.
Välkommen tillbaka![]()
Hade varit kul att hårdtesta en och se va den går för.Tyckte Instinct 3 påminde mig om något...
Året var nog 2022 och jag köpte Amazfit T-Rex för 1200kr nånting. Hade redan då Amoled och var lite lik G-Shock. Sen dess har det det kommit T-Rex 2, 3 och Ultra. Jättebra klocka men av någon anledning (tror 51mm lockade) blev det istället en Garmin Fenix 6X.
Min nuvarande Instinct 3 är säkert bättre och man är lite fast i Garmin-hjulet. Annars skulle jag säkert provat en ultra också.
T-Rex vs Instinct
![]()
T-Rex Ultra
![]()
Stilren Watchface! Finns den i Connect+ appen?När man kör på budgetspåret är det skärmskydd som gäller
![]()
Stilren Watchface! Finns den i Connect+ appen?
Men kom igen, fel slutsats.Morn konstigt ingen sömn upptäckt inatt, den har ju alltid funkat
Snart får man byta tll amazfit trex3 @Agnb¥⌚ om detta fortsätter o starta ny tråd
![]()
Men kom igen, fel slutsats.
Den säger till dig att du villhöver en F8.![]()
Tack för alla förslagNej nej, du behöver en Instinct 3!
Du med dålig syn kan förstora textstorleken och du kommer billigt undan dessutom
![]()
1 - du sov inget?Tack för alla förslag
Frågan är varför klockan bommade Jag är ingen nybörjare direkt Jag har ju haft den här på mig länge nu
Men kom igen, fel slutsats.
Den säger till dig att du villhöver en F8.![]()
Frågan är varför klockan bommade Jag är ingen nybörjare direkt Jag har ju haft den här på migNej nej, du behöver en Instinct 3!
Du med dålig syn kan förstora textstorleken och du kommer billigt undan dessutom
![]()
Testar alternativ 21 - du sov inget?
2 - behöver starta om klockan?
3 - kaputt? Dags för en Instinct.
Somnade du utanför inställt sovintervall?Tack för alla förslag
Frågan är varför klockan bommade Jag är ingen nybörjare direkt Jag har ju haft den här på mig länge nu