• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Så där nu har man resett att klockan till fabriksåterställningar och tankat in säkerhetskopia är tveksam till att det kommer fungera ändå men vi får se 😬
1000059226.jpg

Har aldrig använt en säkerhetskopia på en Garmin dessvärre men jag skulle ju göra det tidigt eller sent bara för att. Återkoppla gärna efter du gjort det om alla inställningar osv följer med kopian
Kan glädligen meddela att allting är kvar i klockan efter säkerhetskopieringen. All data hoppade in från appen. Vid installationen så valde jag att använda min senaste säkerhetskopia för klockan alla appar ur tavlor och snabbkombinationsgenvägarna finns kvar 👍

Kan glädligen meddela att allting är kvar i klockan efter säkerhetskopieringen. All data hoppade in från appen. Vid installationen så valde jag att använda min senaste säkerhetskopia för klockan alla appar ur tavlor och snabbkombinationsgenvägarna finns kvar 👍
Då så, nu hoppas vi bara att den funkar som du vill också!
Annars har jag en svart epix2 som söker nytt hem 😃

Här ser man vad som händer med pulsmätning i alla fall så fort sömnläget går in Så stängs pulsmätning av fast att den står inställd på alltid hela dygnet väldigt märkligt
1000059255.png

Såhär ser de ut innan de strula
1000059254.png

Det är inget strömsparläge som inaktiverar pulsmätare över natten?

Prova starta sovläge manuellt och se om det funkar? Är sensor aktiv och blinkar när du aktiverar sovläge?
Pinsamt detta ringde kundtjänst.
Gick in i sömnläge på inställningarna på klockan och där är sparläget aktiverat Jag måste ha gjort det någon kväll när jag var trött 🙈
Nu lär det nog funka igen tack för alla teorier @Derix de va så.

Tillbaka
Topp