• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Lite glaciärvatten efter löpturen.
20250531_092950.jpg
20250531_092400.jpg
20250531_092451.jpg

Sliter på, känner mig trött och omotiverad att tvingas jobba idag, men man har inget val som bonde. Första koppen kaffe intagen, börjar känna av stressen att skörden är på g men ingen bebis har kommit ännu, men de blir som de blir. Det är lite för mycket pengar i detta med vallfoder tyvärr det måste av er rätt tid och gå en viss hastighet för att man inte ska tappa massa pengar. Har bara mig själv att förlita på och det är väl lite läskigt nu har jag fått skriva av mig lite.
1000064010.jpg

Livet som bonde verkar vara hårt. Som kontorsnisse uppskattar jag verkligen ditt och dina kollegors slit! 💪❤️

Fräsig urtavla. Vad heter den?

Dags att bege sig ut efter att ha suttit och hexkodat detta Watch Face.
Blev ett köp av pro versionen så jag ska kunna använda det mer på daglig basis som jag vill ha det
Tack vare chatt gpt så har den hjälpt mig med förslag på olika färgnyanser efter önskemål av mig. Tycker jag fick till Digital display kulören ganska bra nu så det matchar med tavla. Kul när man verkligen kan programmera som man själv vill ha det
1000064090.jpg

Senast ändrad:
Snygg, vilken modell är detta? Tänkt köpa en Garmin men osäker på vilken modell… 😅

Antar att det är Fenix 7, men finns många olika så som standard, 7X, PRO ?
Tackar nej ingen Fenix 7
Detta är en Fenix E som lanserades samtidigt som Fenix 8, de två delar den nya UI uppgraderingen, så väldigt trevliga menyer👍

Är det någon i tråden som har lyckats att få mät världen på andningsvariationer under sömn? Mitt fält är tomt det kanske krävs flera dagar för att kunna få ett värde?

Sjukt cool! Magisk dag!
Inga skor i den där va?

Hur mycket specjobb är det på en sån när man beställer den?
Hade missat denna kommentaren.
I början när man är alltid väldigt försiktig med smutsiga kläder men mera brukar dock släppa efter ett tag, då den används väldigt mycket inom gårds så är det näst in till omöjligt att hålla det rent.
Ja specialbeställde extra belysning på denna med LED, sen joysticks spak, kombinerad lastarspak och växelspak. Sen är hydrauliken lite ombyggd för att kunna ha sandspridaren fram. Vill nämligen kunna sprida med en hydraulspak tillslagen istället för att sitta och Dutta med knappen enbart via joystick.

Tillbaka
Topp