• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Påväg till tillväxtultraljud BF idag
1000064668.jpg

Som också har dubbelt så ljus skärm och bättre högtalare än F8 host host bonden har kollat upp lite 😉 denna tråden är inte bra för ekonomin
Högtalaren på FR970 var riktigt bra.
Mikrofonen var bra men inte lika bra som AW10. Tog upp en hel del bakgrundsljud. Kan tillägga att AW10 mikrofonen tar bort i stort sett allt bakgrundsljud 😉

Har snabb kan du bli? Du måste snart nå gränsen vad den mänskliga kroppen evolutionärt klarar av? 😁

Själv när jag sitter på sängkanten och ser dina löp-inlägg tänker jag - springa är det sista jag vill göra just nu. Ligger precis under surströmming till frukost på listan 🤪
Haha, tror mest jag kämpar med en inneboende 50-årskris jag inte riktigt vill kännas vid 😁
Min storhetstid som löpare var inget att skryta med direkt, och nu är den dessutom förbi 😅

Men däremot är jag snarast en morgonmänniska som trivs som bäst med träning nyvaken och hungrig på dagen. Så vill verkligen slå ett slag för det! Det är en mycket bra start på dagen, och frukosten efteråt smakar ännu bättre än annars! 😃

Haha inte säkert det blir så ens är ju alldeles för nöjd med denna 😉👍
Och återigen väger jag in fördelen att inte ha safir när de kommer till krispighet, tråkigt på ett sätt men sant
1000064767.jpg
Jag tro att det är för att du har kört Fenix och Tactix 7 med solarglas innan. Det gör att skärmen känns inte riktigt krispig. Det är fixad på de senare modellerna.

Haha, tror mest jag kämpar med en inneboende 50-årskris jag inte riktigt vill kännas vid 😁
Min storhetstid som löpare var inget att skryta med direkt, och nu är den dessutom förbi 😅

Men däremot är jag snarast en morgonmänniska som trivs som bäst med träning nyvaken och hungrig på dagen. Så vill verkligen slå ett slag för det! Det är en mycket bra start på dagen, och frukosten efteråt smakar ännu bättre än annars! 😃
Inget snack om att det är nyttigt. Jag är bara avundsjuk!
Och du får ju utmärkelser ofta från klockan så visst måste det gå bättre dag för dag. 👍💪💯

Sinnessjuk display @Namaste
Man kan inte glassa på med vilken färg som helst. Jag kommer nog aldrig att köra den här displayen på högre än det lägsta ska man vara riktigt petig så skulle jag velat haft en lägre inställning på skärmen. Ett problem jag aldrig råkat ut för tidigare men det går att lösa med lite eftertanke med tavlor.
1000064787.jpg

1000064792.jpg
1000064794.jpg
1000064799.jpg

Tillbaka
Topp