Som också har dubbelt så ljus skärm och bättre högtalare än F8 host host bonden har kollat upp liteDu som gillar springa borde testa den nya Forerunner 970.
 denna tråden är inte bra för ekonomin
 denna tråden är inte bra för ekonominFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
	Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus. 
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som också har dubbelt så ljus skärm och bättre högtalare än F8 host host bonden har kollat upp liteDu som gillar springa borde testa den nya Forerunner 970.
 denna tråden är inte bra för ekonomin
 denna tråden är inte bra för ekonominSka du ut och springa så är den ett bra val. Har du redan tröttnat på din Fenix E?Som också har dubbelt så ljus skärm och bättre högtalare än F8 host host bonden har kollat upp litedenna tråden är inte bra för ekonomin

Det började nog med någon form av livskris där jag funderade på vad jag egentligen uppskattar i livet. Kom fram till att familjen, träning och god mat var det jag prioriterade mest, resten kan kvitta. Klockor är kul men egentligen är det gemenskapen här som är det viktiga.Kan du inte berätta hur du håller dig?! Du byter ju inte ens band
Nja inte tröttnat direkt, måste du ställa såna svåra frågorSka du ut och springa så är den ett bra val. Har du redan tröttnat på din Fenix E?

Högtalaren på FR970 var riktigt bra.Som också har dubbelt så ljus skärm och bättre högtalare än F8 host host bonden har kollat upp litedenna tråden är inte bra för ekonomin

Kanske det jaDu som gillar springa borde testa den nya Forerunner 970.

Du hinner bli pensionär Jag byter klockor så sällan
Haha, tror mest jag kämpar med en inneboende 50-årskris jag inte riktigt vill kännas vidHar snabb kan du bli? Du måste snart nå gränsen vad den mänskliga kroppen evolutionärt klarar av?
Själv när jag sitter på sängkanten och ser dina löp-inlägg tänker jag - springa är det sista jag vill göra just nu. Ligger precis under surströmming till frukost på listan

Så gammal är jag väl ändå inte!!Du hinner bli pensionär Jag byter klockor så sällan

Jag har mina tvivel på mig själv helt klart, om man ser historiskt på detSå gammal är jag väl ändå inte!!
Dessutom tror du ju inte på det där själv ens!
Du kommer nog inte få vänta länge. Typ 2 veckor.

Grattis och verkligen snabb leverans
Tackar ja närmare bestämt fanns den på utlämningsstället ca 22 tim efter beställningGrattis och verkligen snabb leverans
Blir spännande att höra dina tankar och synpunkter

Låter bra. Då har jag nåt att se fram emot @hepanterDu kommer nog inte få vänta länge. Typ 2 veckor.

Haha inte säkert det blir så ens är ju alldeles för nöjd med dennaLåter bra. Då har jag nåt att se fram emot @hepanter

Jag tro att det är för att du har kört Fenix och Tactix 7 med solarglas innan. Det gör att skärmen känns inte riktigt krispig. Det är fixad på de senare modellerna.Haha inte säkert det blir så ens är ju alldeles för nöjd med denna
Och återigen väger jag in fördelen att inte ha safir när de kommer till krispighet, tråkigt på ett sätt men sant

Det jag menar är att safirglas speglar merJag tro att det är för att du har kört Fenix och Tactix 7 med solarglas innan. Det gör att skärmen känns inte riktigt krispig. Det är fixad på de senare modellerna.
Inget snack om att det är nyttigt. Jag är bara avundsjuk!Haha, tror mest jag kämpar med en inneboende 50-årskris jag inte riktigt vill kännas vid
Min storhetstid som löpare var inget att skryta med direkt, och nu är den dessutom förbi
Men däremot är jag snarast en morgonmänniska som trivs som bäst med träning nyvaken och hungrig på dagen. Så vill verkligen slå ett slag för det! Det är en mycket bra start på dagen, och frukosten efteråt smakar ännu bättre än annars!

Det var lite oväntat, eller?Då har den kommit.

Grattis va kul, äntligen ett nyköp från dej. Jag gissade inte så tokigtDå har den kommit.

Grattis, gissade på du köpte en Tactical I3 men denna är också fin.Då har den kommit.
Löparlabbet levereraTackar ja närmare bestämt fanns den på utlämningsstället ca 22 tim efter beställning
Den instinct har grymt trevlig färgGrattis, gissade på du köpte en Tactical I3 men denna är också fin.