Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men va äre för en tavla du har hittatGodmorgon lite öm under själva flexor na under fotsulan från igår. Kanske bara handlar om att härda ut lite innan den skadade foten vill vara med helt igen. Snart kaffe här![]()
OriginalMen va äre för en tavla du har hittat![]()
Bra jobbatSnyggt!
Vaknade och tänkte jag skulle ge mig ut tidigt, men det blev för sent igår. Så det fick bli lite senare ändå.
![]()
![]()
Lite intressant med pulsen tycker jag.
Nu när löpningen går bättre syns det att vilopulsen sjunker. Den låg tydligt högre tidigare i år. Å andra sidan hade jag då också en stressigare roll på jobbet. Men jag tror ändå att löpningen gör sitt.
![]()
Optimalt!Originali klockan. Lätt o se klockan medans man mjölkar tänker jag 3D effekt
Ser ut som skärmsläckare till Windows 95Djur på rymmen nu blir det steg![]()
Exakt min tanke också när jag såg den för första gången. Nostalgikänsla.Ser ut som skärmsläckare till Windows 95![]()
Exakt min tanke också när jag såg den för första gången. Nostalgikänsla.
Hehe finns mycket mysiga tavlor
Bara sälja F8 då sen köra dubbla instinctMåste säga att jag gillar den här mer än min Fenix 8. Den väger nästan ingenting jämfört med Fenix 8 och är snyggare.![]()
![]()
Ingen fena på det, men det säger en del om din uthållighetsförmåga.Ni som är proffs löpare @Chamber @ironcastle va har ni för Vo2 max bonden ligger på 49 är de bra? Står ju utmärkt iaf
![]()
Här har vi de härliga reflektionerna från safir jag snackar om, fönster ljus bakom mig lite störigt då gorillaglaset på min Fenix E inte har detta, men man får väl leva med det helt enkelt![]()
56 är ju elitIngen fena på det, men det säger en del om din uthållighetsförmåga.
Sen hänger det ihop med bondens ålder.
För mig som drygt medelålders så ligger jag på 56. Det är väl rätt anständigt.
![]()
49 är bra! Jag ligger på 58 just nu. Ju mer du tränar ju mer kommer ju också klockan känna igen dig. Vill man höja sin VO2 Max behöver du även få in pass i zon 4 och 5 (mjölksyraträning) - Intervaller is the shit.Ni som är proffs löpare @Chamber @ironcastle va har ni för Vo2 max bonden ligger på 49 är de bra? Står ju utmärkt iaf
![]()
Här har vi de härliga reflektionerna från safir jag snackar om, fönster ljus bakom mig lite störigt då gorillaglaset på min Fenix E inte har detta, men man får väl leva med det helt enkelt![]()
Tack för svar49 är bra! Jag ligger på 58 just nu. Ju mer du tränar ju mer kommer ju också klockan känna igen dig. Vill man höja sin VO2 Max behöver du även få in pass i zon 4 och 5 (mjölksyraträning) - Intervaller is the shit.
Trippla går ocksåBara sälja F8 då sen köra dubbla instinct
Jag har svårt att ge ens 2 rättvisaTrippla går också![]()
Problemet är att jag säljer aldrig det jag har köpt.Bara sälja F8 då sen köra dubbla instinct
Det måste jag göra för att kunna köpa nyttProblemet är att jag säljer aldrig det jag har köpt.![]()
Alltså trippla InstinctJag har svårt att ge ens 2 rättvisa
Har just nu 3 st
Skulle behöva bygga ut igen om jag inte skulle sälja grejer...Det måste jag göra för att kunna köpa nytt![]()
Det är faktiskt kul att även säljaSkulle behöva bygga ut igen om jag inte skulle sälja grejer...
Känns lite kapitalslöseri att dessutom ha teknikprylar som bara tappar i värde om dom inte används.
Om man inte säljer så har man inte gjort en dålig affär.Skulle behöva bygga ut igen om jag inte skulle sälja grejer...
Känns lite kapitalslöseri att dessutom ha teknikprylar som bara tappar i värde om dom inte används.
Kan du inte göra en @roosterman och fota samlingen (samlingarna)?Om man inte säljer så har man inte gjort en dålig affär.![]()