Hahaha, va tror du?
Kan man se in i framtiden med Forerunner 970?
Än så länge är läget som vanligt, förutom att morgonträningen uteblev efter hämtning av dotter från klassfest mitt i natten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha, va tror du?
Ja man kan se in i framtiden, uppdatering kan komma till F8 med framöver så du får futuretracking medHahaha, va tror du?
Kan man se in i framtiden med Forerunner 970?
Än så länge är läget som vanligt, förutom att morgonträningen uteblev efter hämtning av dotter från klassfest mitt i natten![]()
Det låter fantastiskt, den dagen ser jag fram emotJa man kan se in i framtiden, uppdatering kan komma till F8 med framöver så du får futuretracking med![]()
Härligt med "det där sista" som ska med.Tetris klart
![]()
![]()
Problemet är väl laddningen då. Men i övrigt håller jag med.Garmins svar på G-Shock
Och bättre än G-Shock![]()
Tur ändå laddning går fortProblemet är väl laddningen då. Men i övrigt håller jag med.
Ja det blir inte mer G-Shock än så här.Garmins svar på G-Shock
Och bättre än G-Shock![]()
Ser smarrigt ut.Just avslutat middagen. Inte alls dumt.
![]()
Dags o skaffa bull bar medJa det blir inte mer G-Shock än så här.![]()
Kul att en gadget som en klockaoch vad den säger kan påverka ens livsstil så märkbartTrots sjukt stressig morgon 4 timmar för att mjölka och jag hade fyrhjulingen knappt en kilometer bort då den lämnades där igår kväll så bestämde mig för att ta ett löppass för att hämta fyrhjulingen Målet var att försöka att ta ut mig mer än jag har gjort tidigare att ligga i högre pulszon och jag lyckades.
En eloge till er som orkar springa Den här medelhastigheten på 5 km - 1 mil. Jag skulle aldrig orka
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Är den där tavlan fri att ändra i, eller är du låst med vad den visar?
Den tavlan är rätt låst tyvärr. Det är bara cirkeln data och längst ner där det står Instinct man kan ändra på. Det hade varit bra om man kan ändra på flera ställen.Är den där tavlan fri att ändra i, eller är du låst med vad den visar?
Skulle någon Ta klockan ifrån mig och säga nu får du leva utan klocka då skulle jag troligtvis inte springa något.Kul att en gadget som en klockaoch vad den säger kan påverka ens livsstil så märkbart
Men nu är det första steget taget, bara att hänga i![]()
I mitt fall har ChatGPT fått mig att träna hårdare.Skulle någon Ta klockan ifrån mig och säga nu får du leva utan klocka då skulle jag troligtvis inte springa något.
Hur har chatGPT fått dig träna hårdare?I mitt fall har ChatGPT fått mig att träna hårdare.
Skulle man orkat skulle man lägga in alla övningar i klockan men det känns som överdrivet jobbigt. Kanske kan fråga ChatGPT om hjälp![]()