Kör AOD på I3 och får ut nästan 2 veckors batteritid.Jag dras mer åt mip. Oklart varför. Skönt att skärmen alltid är på utan att man behöver ha batteriångest![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör AOD på I3 och får ut nästan 2 veckors batteritid.Jag dras mer åt mip. Oklart varför. Skönt att skärmen alltid är på utan att man behöver ha batteriångest![]()
Samma här, spec när MIP är så jäkla bra på F8 eller andra nyare modeller. Gillar också att solar nu inte har så tydlig solcellsring, på min F7 var den så sjukt synlig i ljusare miljöJag dras mer åt mip. Oklart varför. Skönt att skärmen alltid är på utan att man behöver ha batteriångest![]()
Är du ändå inte lite lockad av att det istället skulle ståKör AOD på I3 och får ut nästan 2 veckors batteritid.![]()
![]()
![]()
Samma på Instinct. Solpanelen är svart nu istället för brunsvart.Samma här, spec när MIP är så jäkla bra på F8 eller andra nyare modeller. Gillar också att solar nu inte har så tydlig solcellsring, på min F7 var den så sjukt synlig i ljusare miljö
Jag har ju kvar min I2 om jag vill se den.Är du ändå inte lite lockad av att det istället skulle stå?
![]()
Nytillskott?Apple watch ultra höll inte så länge
Tillbaka med med garmin igen
Enduro 3
![]()
JappNytillskott?
Grattis till batteritiden
Vad var det som fick dig att byta då ? Har själv haft både gen 1 och 2 av Ultran och jag trodde att dessa kunde ersätta min Garmin men det kunde den inte
Nytillskott?
Smarta funktionerna är riktigt bra hos Apple watch, använder inga smarta funktioner på garmin för jag tycker de är så dåliga. Det var mest batteri tiden, tränar väldigt mycket och då håller det inte och rutt funktionen var väldigt dålig. . Behövde ladda varannan dag men så mycket jag använder gps så undrar jag hur det kommer att vara om 1 år?Vad var det som fick dig att byta då ? Har själv haft både gen 1 och 2 av Ultran och jag trodde att dessa kunde ersätta min Garmin men det kunde den inte. För mig var det framförallt batteritiden, tyckte inte Ultrans alla smartwatch funktioner slog Garmins funktioner och framförallt batteritiden.
Använder själv bara notiser för samtal, sms och mail osv men har inget behov annat än att se vad det var så man slipper dra upp telefonen varje gång det surrar. Använder Garmin pay en del också faktiskt, tog ett tag innan min bank hade stöd för detSmarta funktionerna är riktigt bra hos Apple watch, använder inga smarta funktioner på garmin för jag tycker de är så dåliga. Det var mest batteri tiden, tränar väldigt mycket och då håller det inte och rutt funktionen var väldigt dålig. . Behövde ladda varannan dag men så mycket jag använder gps så undrar jag hur det kommer att vara om 1 år?
Det är en av sakerna jag inte gillar med garmins notiser. De kommer men man kan inte göra något med de. Därför stänger jag av allt och skippar bli störd av vibration på handen när jag ändå inte kan göra något åt detAnvänder själv bara notiser för samtal, sms och mail osv men har inget behov annat än att se vad det var så man slipper dra upp telefonen varje gång det surrar. Använder Garmin pay en del också faktiskt, tog ett tag innan min bank hade stöd för det
Hahaha, jag är tvärtom. Är nöjd med att bara kunna se vad det handlar om. Behöver jag göra något tar jag telefonen då klockan ändå är för liten för att göra åtgärderDet är en av sakerna jag inte gillar med garmins notiser. De kommer men man kan inte göra något med de. Därför stänger jag av allt och skippar bli störd av vibration på handen när jag ändå inte kan göra något åt det
Jag tycker det jätteanvändbart.Hahaha, jag är tvärtom. Är nöjd med att bara kunna se vad det handlar om. Behöver jag göra något tar jag telefonen då klockan ändå är för liten för att göra åtgärder
Tillbaka igen
Läste för snabbtGarmin Instinct 3 solar vs 2 solar.. vilken är bäst? Ni som har och använt den dvs..
Heja hejaPlågar mig själv i 26 grader innan det blir ännu varmare
![]()
Semester från gym?! Dumklockan kan ha varit på nån gångHeja heja
Träningsbilderna i Garmin-tråden har minskat kraftigt under sommaren.
Vissa har ju börjar med "dum-klockor" men många har nog semester från gym. Eller?![]()