Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
vad heter den där urtavlan?
Segment34 heter den. Riktigt bra!vad heter den där urtavlan?
Gillar den skarpt!
TackSegment34 heter den. Riktigt bra!
Vi är väl 3-4 st här inne tror jag...Kul med en till Enduro i tråden @Agnb¥⌚Grym färgkombination, är det Garmins egna band?
![]()
Kan rapportera att den funkar bra på längre turer också![]()
Ja jämför man med dina byxor där så skulle det gärna få vara lite gulare, men får nog lov att komplettera med ett sådant till min med i framtidenVi är väl 3-4 st här inne tror jag...
Ja, det är Garmin original och hade gärna fått vara lite mer gult om jag fått välja. (Ber man snällt kan man få 25% rabatt på Garmins hemsida)
Du verkar använda ultralöparklockan som man ska medan min mest får vara på hemma eller när jag kör bil...
Man behöver väl inte vara extremidrottare för att ha en en Enduro lika lite som att man måste vara dykare för att använda en G-shock Frogman![]()
Eller hur man blir lite beroende att ha de hela tidenJa jämför man med dina byxor där så skulle det gärna få vara lite gulare, men får nog lov att komplettera med ett sådant till min med i framtiden
Håller med, spelar ingen roll om man deskdivar eller kör ultror, det är en grym klocka för alla ändamål! Lite synd att den dödat intresset för andra klockor bara..
Det är lite nytt och lite ändringar här och var. Bara att hänga medSprang en sväng på morgonen och reagerade över den här sidan. Är den ny efter senaste uppdateringen? Tycker inte att jag känner igen den.
![]()
Men det är ju inte så dumt om man kan springa 5 km och få det värderat till 9 km
![]()
![]()
Roligt att kunna swipe:a åt höger men förstår inte varför man inte också kan göra detsamma åt vänsterÄntligen![]()
![]()
![]()
Känns lite väl 720 kalorier på 24 min. Har du rätt puls zoner inställtNästan en pizza i kalorier
![]()
Klockan mäter fel puls ibland. Bäst att köra med pulsband.Känns lite väl 720 kalorier på 24 min. Har du rätt puls zoner inställt
Vad blev skillnaden då?Klockan mäter fel puls ibland. Bäst att köra med pulsband.
![]()
Troligen inteKänns lite väl 720 kalorier på 24 min. Har du rätt puls zoner inställt
Rätt puls och 200kal mindreVad blev skillnaden då?
Venu 3/3s kanske?Vill minnas att där var en diskussion tidigare angående Garmin till frugan/sambon, vad rekommenderas?
Blir mest promenader och olika Friskispass så behöver inga direkta funktioner utan ska ersätta en Applewatch, så någon enklare modell. Vill kunna logga steg, sömn och allmän hälsostatus.