• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Har en I2X Solar Tactical och en I3 Amoled. Solar har bättre batteritid men Amoled är roligare att titta på. Speciellt om tränar med den. Batteritiden är inte heller dålig. Med AOD på klarar den 9-10 dagar.

En tur i den svala och höga morgonluft. Härligt!
20250822_063758.jpg
20250822_063906.jpg

Kul med en till Enduro i tråden @Agnb¥⌚ 😀 Grym färgkombination, är det Garmins egna band?
IMG_3664.jpeg

Kan rapportera att den funkar bra på längre turer också 👍🏻
Vi är väl 3-4 st här inne tror jag... 🤔
Ja, det är Garmin original och hade gärna fått vara lite mer gult om jag fått välja. (Ber man snällt kan man få 25% rabatt på Garmins hemsida 😄)
Du verkar använda ultralöparklockan som man ska medan min mest får vara på hemma eller när jag kör bil...
Man behöver väl inte vara extremidrottare för att ha en en Enduro lika lite som att man måste vara dykare för att använda en G-shock Frogman 😁

1000012266.jpg

Vi är väl 3-4 st här inne tror jag... 🤔
Ja, det är Garmin original och hade gärna fått vara lite mer gult om jag fått välja. (Ber man snällt kan man få 25% rabatt på Garmins hemsida 😄)
Du verkar använda ultralöparklockan som man ska medan min mest får vara på hemma eller när jag kör bil...
Man behöver väl inte vara extremidrottare för att ha en en Enduro lika lite som att man måste vara dykare för att använda en G-shock Frogman 😁
Ja jämför man med dina byxor där så skulle det gärna få vara lite gulare, men får nog lov att komplettera med ett sådant till min med i framtiden :)

Håller med, spelar ingen roll om man deskdivar eller kör ultror, det är en grym klocka för alla ändamål! Lite synd att den dödat intresset för andra klockor bara..

Ja jämför man med dina byxor där så skulle det gärna få vara lite gulare, men får nog lov att komplettera med ett sådant till min med i framtiden :)

Håller med, spelar ingen roll om man deskdivar eller kör ultror, det är en grym klocka för alla ändamål! Lite synd att den dödat intresset för andra klockor bara..
Eller hur man blir lite beroende att ha de hela tiden
20250824_191723.jpg

Var lite uttråkad och beställde ett skydd/bezel eller vad man ska kalla det, från kinesien.
Nu ser det istället ut som en Kina-klocka 😁🇨🇳
1000012794.jpg

Bilagor

• 1000012795.jpg
    1000012795.jpg
    294.8 KB · Visningar: 2
  • 1000012796.jpg
    1000012796.jpg
    450.3 KB · Visningar: 2
  • 1000012797.jpg
    1000012797.jpg
    465.7 KB · Visningar: 2
Vill minnas att där var en diskussion tidigare angående Garmin till frugan/sambon, vad rekommenderas?
Blir mest promenader och olika Friskispass så behöver inga direkta funktioner utan ska ersätta en Applewatch, så någon enklare modell. Vill kunna logga steg, sömn och allmän hälsostatus.

Tillbaka
Topp