Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mitt original-armband har suttit bra i ett par år men jag ville ha lite variationDet ständiga problemet med denna typ av armband.
Önskar verkligen att Garmin skulle släppa något användbart. Något med snabb mikrojustering eller med någon typ av flex, exempelvis likt Tudors länk.
//j
26Är det 22mm är jag intresserad
Återkom gärna med utvärdering! Är själv sugen på ett nylonband, men känns ovärt om det blir för sunkigt om man använder det vi aktivitetDenna gång var det dags att prova nylon.
Skönt men återstår att se hur det känns efter några veckor med svett och vatten.
Över förväntan! Tvättar det varje dag och det torkar relativt snabbt efter att ha torkats lite lätt med handduk.Återkom gärna med utvärdering! Är själv sugen på ett nylonband, men känns ovärt om det blir för sunkigt om man använder det vi aktivitet
Blir intressant att höra upplevelsen över tid sen. Min uppfattning är att garmin original är skillnad i kvalitet, men är man väldigt aktivt slits de ändå snabbare än vad prisdiffen motsvararMer nylon!
Var tvungen att prova det andra Garmin-bandet i nylon.
Liten annan utformning så att man istället får en ände att fästa med kardborre istället för två. Verkar bättre
Ja denna är ju verkligen högt prissatt, men några modeller måste ju ge marginal
Funkar för mig oftast men kanske inte varje gång...Visst skall väl klockan känna av automatiskt om man tar en tupplur med en Epix 2? Tog nämligen en lur på 20 minuter med min Epix 2 utan att det registrerades. Har jag missat någon inställning?
Tack då vet jagFunkar för mig oftast men kanske inte varje gång...
Äh, ingen killgissar och två länkbitar fattas så det får hamna i en låda.Nån som kan killgissa hur mycket ett sånt här kan vara värt?
Ett jack på en länk finnes...
Absolut! Kör!Detta måste väl ändå vara ett helt ok pris ?
Hittade en gammal fenix2 som jag tänker kan funka att ha när jag springer till jobbet, osäker på om det fortfarande funkar, ingen som sitter på en kompatibel laddare ?