• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Frågan är om man skulle gå ett par varv runt tomten bara för att.
20250323_213000.jpg

Har inte kört denna på ett par veckor eller så. Men inte dum alls. Kul när man tar fram den och känner så 🙂
Ljus på:
20250324_101841.jpg

Ljus av:
20250324_101814.jpg

Tyckte F8:an formligen slukade batteriet idag. Men nu är den avstängd, så får se om den beter sig bättre nästa gång den är igång igen.

Fick ett infall och köpte denna för 13,27kr.
Kommer tröttna innan dagen är slut 😁
Inga som helst inställningsmöjligheter.
1000005441.jpg
Jag har inte köpt så många tavlor än, men ändå laddat ner några olika. Några av dem har varit utan inställningsmöjligheter, men vem vill ha det så? Helkonstigt. Fattar inte varför man ens skapar den på det sättet.
Det är ju så oerhört personligt vad man är intresserad av.

1000057739.jpg

Om jag ens kunde beskriva med ord jävulsdagarna just nu, kossan är iaf vid livet. Måste lyftas flera ggr per dag för cirkulation, har byggt en traverse I all stress så kan nu lyfta henne.
Hoppas de vänder snart

Känner mig urladdad helt o de verkar klockan säga med
1000057741.jpg

Hoppar in i tråden, jag är ute efter en träningsklocka för att ha koll på pulsen, avstånd vid löpning/cykling och tidtagning.

Den kommer bara att användas när jag tränar. Var egentligen mest sugen på en G-Shock. Dessa verkar dock inte vara i närheten av samma prestanda som Garmin.

Kollar lite snabbt på Instinct 2 solar och Forerunner 255. Något speciellt som jag ska tänka på eller titta efter? Tänkte lägga runt 3500kr

Lite off topic men lyckan när jag öppnar ladugårdsdörren och möts av en stående Sofie😭
Blir så lycklig, hon va ranglig men klarade en bra stund att stå, fläkbandet hade gått av men säkert bromsat risken för att benen skulle glidigt iväg. Nu har hon lagt sig igen för vila🙏
Bara ena Klöven som är lite ostabil, men de kommer nog med tiden.
1000057752.png

1000057751.png

Hoppar in i tråden, jag är ute efter en träningsklocka för att ha koll på pulsen, avstånd vid löpning/cykling och tidtagning.

Den kommer bara att användas när jag tränar. Var egentligen mest sugen på en G-Shock. Dessa verkar dock inte vara i närheten av samma prestanda som Garmin.

Kollar lite snabbt på Instinct 2 solar och Forerunner 255. Något speciellt som jag ska tänka på eller titta efter? Tänkte lägga runt 3500kr
För 3500 får du en Instinct 2x.den har bättre gps, större skärm, bättre batteri. Eftersom den endast ska användas vid träning så ta större klocka för bättre funktioner.

Tillbaka
Topp