Frågan är om man skulle gå ett par varv runt tomten bara för att.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För att komma upp i 20k?Frågan är om man skulle gå ett par varv runt tomten bara för att.
![]()
Frugans Fenix 7sFrågan är om man skulle gå ett par varv runt tomten bara för att.
![]()
Ja, precis. Men jag fick just detta meddelande.För att komma upp i 20k?
Tror att det ligger någonting i det och det kommer fler dagar framöver, för att komma upp i 20kJa, precis. Men jag fick just detta meddelande.
![]()
![]()
![]()
Var bra seg innan middagen, men piggnade till efter att ha fått mat i magen. Men jag tror det blir sängen istället![]()
Jäklar! Det där var advanced på riktigt!Frugans Fenix 7s
![]()
Har inte kört med den där just för att den ser så konstig ut, så ja, det ser likadant ut på min. Har inte testat vit bakgrund.Någon anna som har problem med Deep sea urtavlan? Vlsarna blir helt konstiga på min fenix 8 solar. Ändrar jag till vit bakgrund så är allt bra
![]()
Ser normalt ut på AmoledNågon anna som har problem med Deep sea urtavlan? Vlsarna blir helt konstiga på min fenix 8 solar. Ändrar jag till vit bakgrund så är allt bra
![]()
Konstigt att garmin inte rättat till en sån sakHar inte kört med den där just för att den ser så konstig ut, så ja, det ser likadant ut på min. Har inte testat vit bakgrund.
Jag har inte köpt så många tavlor än, men ändå laddat ner några olika. Några av dem har varit utan inställningsmöjligheter, men vem vill ha det så? Helkonstigt. Fattar inte varför man ens skapar den på det sättet.Fick ett infall och köpte denna för 13,27kr.
Kommer tröttna innan dagen är slut
Inga som helst inställningsmöjligheter.
![]()
Hoppas det vänder snart.![]()
Om jag ens kunde beskriva med ord jävulsdagarna just nu, kossan är iaf vid livet. Måste lyftas flera ggr per dag för cirkulation, har byggt en traverse I all stress så kan nu lyfta henne.
Hoppas de vänder snart
Känner mig urladdad helt o de verkar klockan säga med
![]()
Jisses inget kontorsjobb vaFrugans Fenix 7s
![]()
Riktigt läckerSer normalt ut på Amoled![]()
Börjar jag se en ökad stegtrend i tråden?Frågan är om man skulle gå ett par varv runt tomten bara för att.
![]()
Nä, jag kör med trappor idagBörjar jag se en ökad stegtrend i tråden?![]()
För 3500 får du en Instinct 2x.den har bättre gps, större skärm, bättre batteri. Eftersom den endast ska användas vid träning så ta större klocka för bättre funktioner.Hoppar in i tråden, jag är ute efter en träningsklocka för att ha koll på pulsen, avstånd vid löpning/cykling och tidtagning.
Den kommer bara att användas när jag tränar. Var egentligen mest sugen på en G-Shock. Dessa verkar dock inte vara i närheten av samma prestanda som Garmin.
Kollar lite snabbt på Instinct 2 solar och Forerunner 255. Något speciellt som jag ska tänka på eller titta efter? Tänkte lägga runt 3500kr