• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Och där åkt Garmin-nylonet på.

1000005947.jpg
1000005946.jpg

Kan tipsa om detta nylonband, har 2 som jag är jättenöjd med.

Har även ett Garmin original och kan nog inte säga att jag märker någon skillnad mellan dom. Förutom att dom som inte är original inte gör ett lika stort hål i plånboken

Förnuftet fanns kvar långt inne och tog över!
Mest kloka har väl iofs varit att bara köra med 2X som normala människor skulle gjort men samtidigt är ju detta ett klockforum ☝️
Jag gillar Instinct 2x mer än väntat men saknar samtidigt Amoled så därför slog jag till på en Instinct 3 50mm! ~7200kr billigare än en Fenix 8 Sapphire 51mm.
Just nu bryr jag mig inte om senaste sensorn eller EKG men det kanske ändras när 8 pro släpps 🤷
1000005936.jpg

1000005940.jpg
1000005941.jpg
1000005937.jpg
Grattis! Häftiga tavlor på den där.

Då hade jag köpt men detta funkar också. Tudelad. Gillar dessa för att dom är bredare men för övrigt är Garmin-nylon himla goa 😊
Håller med. Garmin nylon är riktigt bra, var inte förtjust i nylon tidigare men jag gillar det skarpt nu. Sitter riktigt bra, kan justera det exakt som man vill. Enda synpunkten jag har på nylon är att jag inte gillar när det blir blött, tar ju en liten stund innan det torkar

Tillbaka
Topp