Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser bra ut!Och där åkt Garmin-nylonet på.
![]()
![]()
Lite rea just nuKan tipsa om detta nylonband, har 2 som jag är jättenöjd med.
Har även ett Garmin original och kan nog inte säga att jag märker någon skillnad mellan dom. Förutom att dom som inte är original inte gör ett lika stort hål i plånboken
Hittade faktiskt ännu billigare på löparshop, 356:- tog dom
26mm?Hittade faktiskt ännu billigare på löparshop, 356:- tog dom
Japp
Var redan på väg
Det gula kostar 399Var redan på väg
362:- kostade det visst nu men min Klarnafaktura säger 356:-
![]()
UltraFit 26 Strap (Nylon)
Upptäck Garmin Ultrafit 26 Nylonrem – det perfekta sporturet för aktiva löpare. Bekväm, hållbar och idealisk för alla dina träningspass!www.loparshop.se
Ahh, var det olika pris beroende på färg. Trodde det bara var olika val med samma pris. Jag letade efter ett svart så jag kollade inte på några andra färgerDet gula kostar 399![]()
Grattis! Häftiga tavlor på den där.Förnuftet fanns kvar långt inne och tog över!
Mest kloka har väl iofs varit att bara köra med 2X som normala människor skulle gjort men samtidigt är ju detta ett klockforum
Jag gillar Instinct 2x mer än väntat men saknar samtidigt Amoled så därför slog jag till på en Instinct 3 50mm! ~7200kr billigare än en Fenix 8 Sapphire 51mm.
Just nu bryr jag mig inte om senaste sensorn eller EKG men det kanske ändras när 8 pro släpps
![]()
![]()
![]()
![]()
Snackade med honom idag faktiskt. Mycket att stå i, gården kräver sitt. Behöver fokusera på annat.Vart tog @hepanter vägen förresten?![]()
Men tänk om S/M hade funnits...Tog storlek S denna gång. Det töjer sig.
![]()
![]()
Då hade jag köpt men detta funkar också. Tudelad. Gillar dessa för att dom är bredare men för övrigt är Garmin-nylon himla goaMen tänk om S/M hade funnits...
Vad var felet?Nu fungerar IQ med min 2X
![]()
![]()
Vet ej. Jag fick skicka diagnosdata från appen och information om min mobil som GarminVad var felet?
Snyggt grattis till nyförvärvet
Håller med. Garmin nylon är riktigt bra, var inte förtjust i nylon tidigare men jag gillar det skarpt nu. Sitter riktigt bra, kan justera det exakt som man vill. Enda synpunkten jag har på nylon är att jag inte gillar när det blir blött, tar ju en liten stund innan det torkarDå hade jag köpt men detta funkar också. Tudelad. Gillar dessa för att dom är bredare men för övrigt är Garmin-nylon himla goa![]()
Håller med till fulloHåller med. Garmin nylon är riktigt bra, var inte förtjust i nylon tidigare men jag gillar det skarpt nu. Sitter riktigt bra, kan justera det exakt som man vill. Enda synpunkten jag har på nylon är att jag inte gillar när det blir blött, tar ju en liten stund innan det torkar