Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TräningsnarkomanVilken härlig morgon, lite svalt, men hög skön luft!
Kände mig ju pigg
![]()
![]()
![]()
Mycket gott från bondgårdar därKör en frukostbild jag me rå
![]()
Det ena föder det andra. Trots tre barn i föreskole/skolålder här hemma så håller jag mig frisk för det mesta, allt tack vare träning, sömn och god kost.Träningsnarkoman
Bonden har funderingar på att börja springa lite smått ska tilläggas. Men måste bli frisk och återställd först![]()
M i p Tactical nu börjar bonden bli lite sugen
Ska du smyga dig på kossorna?M i p Tactical nu börjar bonden bli lite sugen
Kul läsningFenix 8 teardown
F Tipi Blog - Made in Satisfaction » Garmin Fenix 8 Review, But Only The Internals (A.K.A. Teardown)
F Tipi Blog – Made in Satisfaction » Garmin Fenix 8 Review, But Only The Internals (A.K.A. Teardown)www.f-blog.info
Kom igen nu grabben har Mumin mugg han är fredlig eller...
Ser väldigt lågt ut. Väl lågt?Har ovanlig låg puls idag?
![]()
Tror inte att den blir billigare på andra ställen då den är så ny. Den släpps den 30 april. Tror man får vänta till nästa Black Friday för bättre priser.@L&W
Tror du att i3 Tactical blir billigare på någon annan sida än garmins sida vid lanseringen?
6649 kr är priset på Garmins sida ser jag
Bara köpa med andra ord om man skulle va sugenTror inte att den blir billigare på andra ställen då den är så ny. Den släpps den 30 april. Tror man får vänta till nästa Black Friday för bättre priser.
JappBara köpa med andra ord om man skulle va sugen![]()
Hade det gått att förbeställa så hade jag redan beställt ikväll
Snyggaste I3 i serien.
Vilken är du sugen på? Amoled eller MIP?Hade det gått att förbeställa så hade jag redan beställt ikväll![]()
MIP tror jag även om Amoled ser sjukt cool ut. Om jag bara visste på förhand vilken som har bäst text. Amored borde väl utnyttja lite mer av skärmen men det är ju inte säkert att texten behöver bli större för det. Jag tycker att Mip brukar vara ganska lätt avlästa med kontrastenVilken är du sugen på? Amoled eller MIP?
Detta inlägg leder mig in på detta med kost som jag gärna vill dela. Jag har ju jobbat i Hammerfest i vinter med minimalt med solsken, ja faktiskt ingen alls. Det har varit tärande och jag har kännt mig sliten, trött och omotiverad. Då fick jag tips om att ta vitamin D3 (droppar) och vitamin B samt även lite kreatin. Det var som ett livselexir, på bara några dagar märkte jag en enorm skillnad i t ex rörlighet och välbefinnande. Min kroniska stelhet i korsryggen började släppa. Helt fantastiskt och jag misstänker främst vitamin D3 som främsta orsak. Ja, jag blir så glad att jag gärna vill dela detta. Kollar man lite på YT verkar det som om D3 även stärker immunitet mot luftvägssjukdommar som jag ser att många har lidit av i påsk. Jag får bifoga en bild på när jag landade i Tromsø för att hålla mig on topic. Och en bild åt väster från Tromsø, heter inte ön Kvaløya tror jag? Nu längtar jag efter våren i Skåne. Ska bara svänga inom Stavanger och flyga sim på vägen hem...Det ena föder det andra. Trots tre barn i föreskole/skolålder här hemma så håller jag mig frisk för det mesta, allt tack vare träning, sömn och god kost.
Glad att höra att det hjälpt dig med D3. Jag känner också ibland i lederna, knäna och ryggen när jag inte tagit min D3. Jag har den utskriven i förebyggande syfte från min neurolog för min huvudvärk. Den heter Divisun och är ren D3 tablett ej oljekapsel och lagras i kroppen.Detta inlägg leder mig in på detta med kost som jag gärna vill dela. Jag har ju jobbat i Hammerfest i vinter med minimalt med solsken, ja faktiskt ingen alls. Det har varit tärande och jag har kännt mig sliten, trött och omotiverad. Då fick jag tips om att ta vitamin D3 (droppar) och vitamin B samt även lite kreatin. Det var som ett livselexir, på bara några dagar märkte jag en enorm skillnad i t ex rörlighet och välbefinnande. Min kroniska stelhet i korsryggen började släppa. Helt fantastiskt och jag misstänker främst vitamin D3 som främsta orsak. Ja, jag blir så glad att jag gärna vill dela detta. Kollar man lite på YT verkar det som om D3 även stärker immunitet mot luftvägssjukdommar som jag ser att många har lidit av i påsk. Jag får bifoga en bild på när jag landade i Tromsø för att hålla mig on topic. Och en bild åt väster från Tromsø, heter inte ön Kvaløya tror jag? Nu längtar jag efter våren i Skåne. Ska bara svänga inom Stavanger och flyga sim på vägen hem...![]()
![]()