Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den e najs GrattisEn historisk dag idag traktor leverans av en fabriksny MF![]()
![]()
![]()
Sjukt cool! Magisk dag!En historisk dag idag traktor leverans av en fabriksny MF![]()
![]()
![]()
@Namaste
Hur går det med nya 970?
Alltså vilken skärm
![]()
Storleken känns bra. Igår packade jag upp klockan, kopplade ihop med mobilen och drog ut på en löptur. Stor skärm som är tydlig. Tyngre än FR255 men ändå inte tung. Upplever hög kvalité i bygget, även om det bara plast.
Va kulAlltså vilken skärm
![]()
Storleken känns bra. Igår packade jag upp klockan, kopplade ihop med mobilen och drog ut på en löptur. Stor skärm som är tydlig. Tyngre än FR255 men ändå inte tung. Upplever hög kvalité i bygget, även om det bara plast.
Fenix, Tactix och Forerunner?Va kulja displayen ser sjukt tydlig ut. Nåt för den synskadade bonden hehe
En Garmin för varje sinnestillståndFenix, Tactix och Forerunner?![]()
SnyggtIdag gjorde jag en chansning.
Bad AI generera ett random watchface sen köra den hela dagen va tanken, resultatet![]()
![]()
Det var i själva watch facet, utvecklaren har tydligen lagt in att man kunde AI random generera temat i inställningarnaSnyggt
Hur gjorde AI wf? Har börjat snöa in lite grann på ChatGPT senaste dagarna...
Ahaaa framtiden är redan härDet var i själva watch facet, utvecklaren har tydligen lagt in att man kunde AI random generera temat i inställningarna
Det är lite orange/rött. Passar bra på min Instinct tycker jag.
Once you see it you can't unsee it.God morgon snart dags för kaffe. Försöker locka fram T8 47 mm köp begäret idag![]()
Tvärtom mot mig då, gör allt jag kan för att få ner köpbegäretGod morgon snart dags för kaffe. Försöker locka fram T8 47 mm köp begäret idag![]()
Tactix 8 är till 99% en Fenix 8 fast för nästa 2X pengar.Once you see it you can't unsee it.