Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket wf. Där gäller det att hinna med för att se. Kör du med 4 eller 8 sek?Seg väntan på förlossningen
Garmin FR970 agerar påminnare till när medicin ska tas (varannan timme) för att starta värkarbetet![]()
Alltid 8 sekVilket wf. Där gäller det att hinna med för att se. Kör du med 4 eller 8 sek?
Eh. Vad ska det där vara bra för? Man sover ju med klockan på..
Va iTänkte bara säga till er som tvekar, att det finns ett liv utanför Garminvärlden
![]()
...säger en lätt nedslagen man med diagnosen gubbvad (aka muskelbristning i vaden)![]()
Varför återställning?Återställning på G. Blev helt ok med armbandet tycker jag. Dock inte när man är blek.
![]()
För att ett av barnen hade haft den. Så jag återställde till min tidigare säkerhetskopia från min 6X Pro.Varför återställning?
På så vis.För att ett av barnen hade haft den. Så jag återställde till min tidigare säkerhetskopia från min 6X Pro.![]()
GrattisTillökning![]()
![]()
![]()
Stort Grattis till er bådaTillökning![]()
![]()
![]()
Grattis!!!Tillökning![]()
![]()
![]()
Grattis!Tillökning![]()
![]()
![]()
Stort grattisTillökning![]()
![]()
![]()
Effektivisering är inte fel.Tillbaka till lantbrukstressen igen. Vilka kontraster. Det man gick på en dag förut går man på två timmar nu![]()