• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Tycker Amoled gör sig bra även i direkt solljus.
Har iofs inte provat F8 solar. Kanske är ännu tydligare men detta är tydligt nog för mig. Och bättre display övrig tid 😎
1000008733.jpg

Tycker X1 såg riktigt spännande ut. Tunn och diskret design passar bra på jobbet samtidigt som den har nästan alla funktioner som fenix har. 8 dagar batteri är helt ok också. Känns som en sweetspot för design och träningsfunktioner.

Tycker X1 såg riktigt spännande ut. Tunn och diskret design passar bra på jobbet samtidigt som den har nästan alla funktioner som fenix har. 8 dagar batteri är helt ok också. Känns som en sweetspot för design och träningsfunktioner.
Håller med, verkar väldigt intressant. Tror dock att allafall jag skulle störa mig liiite på batteritiden när man är van vid 30 dagar med AOD (F8 med MIP) men jämför man med tex en applewatch är det ju mycket bättre.

Ser väldigt stilren ut och fungerar ju absolut både privat och som aktivitetsklocka. Riktigt trevligt med så stor display också

Håller med, verkar väldigt intressant. Tror dock att allafall jag skulle störa mig liiite på batteritiden när man är van vid 30 dagar med AOD (F8 med MIP) men jämför man med tex en applewatch är det ju mycket bättre.

Ser väldigt stilren ut och fungerar ju absolut både privat och som aktivitetsklocka. Riktigt trevligt med så stor display också
Ja precis, hänger ju på om man kan leva med 8 dagars batteritid.

Fråga till er som är löpare.

Jag har inte hittat något sätt att få navigering, en rutt jag gjort, till ett Garmin coach pass.
Går det?

Jag brukar köra Garmin coach och köra passen som föreslås.
Reser en hel del i jobbet och då skapar jag rutter i Garmin-appen som jag då enkelt kan navigera via klockan. Dock blir det egna pass och inte ett Garmin Coach pass.
Så ska jag köra ett intervallpass, tex, så får jag välja. Antingen det coachade passet med intervaller eller att springa via min rutt. Inte optimalt.

Fråga till er som är löpare.

Jag har inte hittat något sätt att få navigering, en rutt jag gjort, till ett Garmin coach pass.
Går det?

Jag brukar köra Garmin coach och köra passen som föreslås.
Reser en hel del i jobbet och då skapar jag rutter i Garmin-appen som jag då enkelt kan navigera via klockan. Dock blir det egna pass och inte ett Garmin Coach pass.
Så ska jag köra ett intervallpass, tex, så får jag välja. Antingen det coachade passet med intervaller eller att springa via min rutt. Inte optimalt.
Jag tror(!) att Garmin coach styr och det går inte rucka dess förslag, tyvärr..

Rengjord bara jag kvar.
Batteriet är imponerade på denna trots den färgstarka displayen.
Fulladdad den 7 juni och 1/4 del kvar av batteriet ca 4 dagar kvar.
Har ju kört en hel del gps aktiviteter också samt använd led lampan i jobbet dagligen
Skönt o ha en skärm som presterar både inne och ute.
Så himla nöjd så nu suktar jag inte alls efter nåt annat.
Kommer släppa min Fenix E
1000066031.jpg

Tillbaka
Topp