Och är billigare. Varför ska man välja X1.Japp givetvis

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och är billigare. Varför ska man välja X1.Japp givetvis
Om man gillar 4:3Och är billigare. Varför ska man välja X1.![]()
Om man gillar 4:3![]()
Slit å släp för att vi andra dönickar ska ha mat på hyllornaAvslutar disk, sen dags att åka iväg och rulla balar![]()
Det är ju ungefär vad Apple Watch Ultra har utan AOD2 dagar med AOD, då kan man ju lika gärna köra på Apple Watch Ultra.
Håller med, verkar väldigt intressant. Tror dock att allafall jag skulle störa mig liiite på batteritiden när man är van vid 30 dagar med AOD (F8 med MIP) men jämför man med tex en applewatch är det ju mycket bättre.Tycker X1 såg riktigt spännande ut. Tunn och diskret design passar bra på jobbet samtidigt som den har nästan alla funktioner som fenix har. 8 dagar batteri är helt ok också. Känns som en sweetspot för design och träningsfunktioner.
Ja precis, hänger ju på om man kan leva med 8 dagars batteritid.Håller med, verkar väldigt intressant. Tror dock att allafall jag skulle störa mig liiite på batteritiden när man är van vid 30 dagar med AOD (F8 med MIP) men jämför man med tex en applewatch är det ju mycket bättre.
Ser väldigt stilren ut och fungerar ju absolut både privat och som aktivitetsklocka. Riktigt trevligt med så stor display också
Jag tror(!) att Garmin coach styr och det går inte rucka dess förslag, tyvärr..Fråga till er som är löpare.
Jag har inte hittat något sätt att få navigering, en rutt jag gjort, till ett Garmin coach pass.
Går det?
Jag brukar köra Garmin coach och köra passen som föreslås.
Reser en hel del i jobbet och då skapar jag rutter i Garmin-appen som jag då enkelt kan navigera via klockan. Dock blir det egna pass och inte ett Garmin Coach pass.
Så ska jag köra ett intervallpass, tex, så får jag välja. Antingen det coachade passet med intervaller eller att springa via min rutt. Inte optimalt.