B62
Silver
Fantastiskt fin!!....4-line 6536/1.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt fin!!....4-line 6536/1.
Är det där gilt? Där är väl texten tryckt?
klart det är Texten är väll detsamma på rolex ?Är det där gilt? Där är väl texten tryckt?
Riktigt vackert detaljmässigt!För mig så är charmen med gilt lackade och blanka tavlor där trycket är under färgen.
Svarta tavlor med målad guldfärgad text är något helt annat.
Boom. Fy fan vad fin!Bjussar på denna gamling & GILT!
Radium är bra jäkla mysigt. Iaf färgmässigt.
Den är ju inte i klass med många andra i tråden, men jag gillar den Har börjat hålla ögonen öppna efter en matchande sub...
Grattis, jävligt fin!Denna tråd förtjänar en bump.
Tulip crown 5512 -61
Inte enligt de hårda konservativa reglerna nej. Gilt används dock till alla svarta tavlor med guldtryck idag. Lite urvattnat kan jag tycka.Räknas det här som gilt?
Inte enligt de hårda konservativa reglerna nej. Gilt används dock till alla svarta tavlor med guldtryck idag. Lite urvattnat kan jag tycka.
Det är att själva guldtexten kommer från tavelplattans färg (underifrån) och inte ett tryck ovanpå den svarta bemålningen.Finns det en enkel definition? Vad krävs utöver text i guldfärg.
Det är att själva guldtexten kommer från tavelplattans färg (underifrån) och inte ett tryck ovanpå den svarta bemålningen.
Det har blivit dyrt med mellanmjölk här i Schweiz.Skoj Titus med mina två mellanmjölksrollar.
Beror väl på vad man menar med gilt.Skulle den här kunna kvala in som gilt?