Gabriel90
Silver
Frederique constant ?..Denna tråd har legat i träda länge nog - provar att återuppliva...
Kommer att ge ny ledtråd/bild vid midnatt om ingen tagit den innan dess.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frederique constant ?..Denna tråd har legat i träda länge nog - provar att återuppliva...
![]()
Nope.Frederique constant ?..
Parmigiani Fleurier någon modell? Vänta så kommer jag med ref, kan ingen av dessa i huvudetDenna tråd har legat i träda länge nog - provar att återuppliva...
![]()
Denna tråd har legat i träda länge nog - provar att återuppliva...
![]()
Nope. Men jag gillade gissningen. Alldeles för lite Parmigiani här...Parmigiani Fleurier någon modell? Vänta så kommer jag med ref, kan ingen av dessa i huvudet![]()
OK, en ledtråd till... Kommer en ny vid 12 imorgon om ingen prickat rätt innan dess.
![]()
Korrekt. Franck Muller ref 2852. Tyckte jag var lite elak då de flesta jag har sett har arabiska sifferindex men det lurade inte @EureniusMin gissning, minus eventuell referensmiss.
![]()
Breitling Chronoliner B04?Lurig eller enkel, jag vet inte...
![]()
Breitling Chronoliner B04?
Haha nä men den guld/blå kombon är inte så vanlig, sen är den ju såpass ny att den ligger relativt färskt i minnet.Enkel alltså?
Jäklar vad fort det gick.
Det kanske var för stor bild? Bildgooglade du din rackare?
Haha nä men den guld/blå kombon är inte så vanlig, sen är den ju såpass ny att den ligger relativt färskt i minnet.
Folk är rätt duktiga i den här tråden, man måste slänga upp nåt riktigt ovanligt. Ny bild strax!
Hm, någon modell från Tag Heuer?
2000 series?
@JB_XII var sekunden snabbare. Korrekt!Tag Heuer Professional 2000?
JLC Reverso?Har ju varit med om nivån här inne tidigare... får se om detta är någon match
![]()
Någon Baume & Mercier kanske...
Nån Cartier Tank med arabiska siffror?
Drar till med nån typ av AP, typsnittet på 4an är identiskt. Edward Piguet kanske?
Man är väl tvungen att gissa rätt för att posta nya klockor?
Vad säger folket om denna? Kanske lite enkel..