Då tog jag bort inlägget! Ursäktar missen med grundreglerna.Man är väl tvungen att gissa rätt för att posta nya klockor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då tog jag bort inlägget! Ursäktar missen med grundreglerna.Man är väl tvungen att gissa rätt för att posta nya klockor?
StämmerMan är väl tvungen att gissa rätt för att posta nya klockor?
Ingen fara för min del. Tycker det bara är roligare när tråden inte spårar och håller sig i skick.Då tog jag bort inlägget! Ursäktar missen med grundreglerna.
En Cartier Tank..?Stämmer
Här kommer nästa
![]()
Nej det hade varit för enkeltEn Cartier Tank..?
Stämmer
Här kommer nästa
![]()
Nope!Jag får lite Longines Evidenza vibnar, men för rak i boetten.
Ser annars ut som en JLC Reverso?
Lutar mer åt Longines Dolce Vita men har för mig att den är mer blankpolerad än borstad såsom denna är på bilden..Jag får lite Longines Evidenza vibnar, men för rak i boetten.
Ser annars ut som en JLC Reverso?
Ingen JLC, Cartier eller LonginesLutar mer åt Longines Dolce Vita men har för mig att den är mer blankpolerad än borstad såsom denna är på bilden..
Japp!Omega De Ville Quartz?
Sjukt cool ju!!! (jag bildgooglade och diskvalificerar därför mig själv omedelbums på denna...)
Är det den som de la fram nu i Basel?Sjukt cool ju!!! (jag bildgooglade och diskvalificerar därför mig själv omedelbums på denna...)
Är det den som de la fram nu i Basel?
Sjukt coolPrecis. Den här:
Ferdinand Berthoud's FB 1L Chronometer
![]()
Sjukt cool
Om du håller "B Unit"-fanan högt.... Någon Breitling for Bentley?Ok, en enkel.
![]()
Om du håller "B Unit"-fanan högt.... Någon Breitling for Bentley?
![]()
Breitling for Bentley Jump Hour?
@bbits var ju snabbare med att nämna Breitling for Bentley.