Hur hittar ni sådanna högupplösta bilder på alla klockor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Utom tävlan då, Antikytheramekanismen.
Korrekt såklart! Snabbt där!Utom tävlan då, Antikytheramekanismen.
![]()
Hur hittar ni sådanna högupplösta bilder på alla klockor?
Inte riktigt, en tillverkare av lite lägre kvalite.Jag tror att det där är nån slags Piaget Protocole.
Näe. Detta var OHYGGLIGT svårt. Ohyggligt.Inte riktigt, en tillverkare av lite lägre kvalite.
Kanske blir lite för lätt nu![]()
![]()
Helt rätt! Din turSnokade rätt på en Tissot Two Timer här på forumet:
![]()
Känns lite som om jag kan ha använt mig av den här modellen till klockgissning förut, men vi kör såhär ändå:
![]()
Först trodde jag att det var en maurice lacroix masterpiece kronograf men det kan det ju inte vara... Får leta vidareAvslöjar lite mer.
![]()
Ingen kronograf men en Masterpiece Gravity däremot!Först trodde jag att det var en maurice lacroix masterpiece kronograf men det kan det ju inte vara... Får leta vidare![]()
Men den blå boetten? Finns den i båda?Ingen kronograf men en Masterpiece Gravity däremot!
![]()
Ingen kronograf men en Masterpiece Gravity däremot!
![]()
Ja, kanske...är hyfsat säker på att det är Swatch men...Behövs det fler bilder?
Jo, men denna borde gå att vara lite mer specifik på tänkte jag.Ja, kanske...är hyfsat säker på att det är Swatch men...
Helt rätt! Tyvärr ingen motala Swatch![]()
Det skulle ändå kunna vara en
Swatch Ugo Art Special 35th Anniversary Watch
DB21