Nu är jag morgontrött och bitter men ingen gillar en spammare som bara vill nå 20 inlägg.Snyggt!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu är jag morgontrött och bitter men ingen gillar en spammare som bara vill nå 20 inlägg.Snyggt!!
Rolex 16610, Seiko 6105 mod?Nu kommer jag med en liten skruvboll till er..
Vad ser ni på bilden?
![]()
Ser ut att kunna vara en Breitling chronomat.![]()
Någon som har en aning om uret?
Hallå, du ger absolut ingenting!Bumpar tråden. Nu ska jag göra det ett snäpp svårare. Gissa klockan!
![]()
Ledtråden är spännet.Hallå, du ger absolut ingenting!
Hallå, du ger absolut ingenting!
Länge sedan jag sett dig skriv broderLedtråden är spännet.
Detsamma, jag försöker bli tobaksfri här sedan några månader. Men om jag trillar dit igen så kan det absolut vara av intresse!Länge sedan jag sett dig skriv broder
Vill du ha mer näs-snus ?
Jag har faktiskt också slutat. Januari 2018.Detsamma, jag försöker bli tobaksfri här sedan några månader. Men om jag trillar dit igen så kan det absolut vara av intresse!
Din Cartier Tonneau?Bumpar tråden. Nu ska jag göra det ett snäpp svårare. Gissa klockan!
![]()
Din Cartier Tonneau?
Aha, där ser man! Grattis till en fantastiskt snygg klocka!Nope, en Daniel Roth. Ha postat några bilder in Paketöppningstråden redan.
![]()
Cartier tank?Provar denna... Hmmmmmmmmmm, vad kan det vara?
![]()
Ok, nu vet jag men har fuskatNope. Nog dubbelt så stor.
![]()
Ok, men fusket var att kolla dina inlägg och hitta denna tjusiga Constellation Electroquartz.
Såklart helt rätt. Din tur!Ok, men fusket var att kolla dina inlägg och hitta denna tjusiga Constellation Electroquartz.
En tag heuer!
Näää HaldaEn tag heuer!
En tag heuer!
Yes, det var det, jaNäää Halda
Hansson design Micromilspec The SaintGillar att gissningen kom efter nästan fyra år.
Vad är detta?
![]()
Rätt!Hansson design Micromilspec The Saint