Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Här då? Vad kan det här vara för klocka då?
Vilken sinnessjuk klocka...Vianney Halter Antiqua!
![]()
Mm. En rätt fantastisk klocka, tekniskt. Särskilt för att vara från millenieskiftet.
En 200 meters dykare med evighetskalender och alla inställningar gjorda med kronan. klipp
Jaquet Droz Grande Seconde kanske?![]()
What have we here?
Jaquet Droz Grande Seconde kanske?
Jag skulle tagit en Voutilainen, du hittade ju samma bild till och med. Alldeles för snabbt också![]()
Urban jürgensen 1140L eller 1140C(?)
Det MÅSTE vara en Voutilainen Vingt-8 ISO då. Du försöker med precis samma sak som jag och den gubben går jag inte på...![]()
Och den här?![]()
Vi gör ett försök till! Dags att sänka nivån på bilderna så att det blir lite svårare... Vad har vi här?!
På Basel i år gjordes ett släpp från samma "märke" som fick väldigt mycket uppmärksamhet, kanske till och med mest av alla?Ja. Nä. Känns bekant, men jag kommer ingen vart. Kan man få en ledtråd eller två?
Omega Seamaster Planet Ocean?Kanske på tog för enkel...
Och kanske redan vart uppe..
Men ändå!
![]()