Number 6
Basic
Hade du möjligtvis en 335a innan acken?Blev en till acke!
Dessa hittar man inte speciellt ofta i svea rike.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade du möjligtvis en 335a innan acken?Blev en till acke!
Hade du möjligtvis en 335a innan acken?
Långskott bara. Det var en 335a i Gbg som jag hade lite på bevakning, säljaren sökte en Collings som byte och annonsen försvann i samband med din post här.Nä, jag har aldrig ägt en 335:a faktiskt.
vad tänkte du på?
Aha jag fattar. Nej det var inte jag. Hoppas att du hittar en 335:a dock!Långskott bara. Det var en 335a i Gbg som jag hade lite på bevakning, säljaren sökte en Collings som byte och annonsen försvann i samband med din post här.
Letar en Gibson med stabbigare 50s hals; 335, R8, R7, LP Traditional, LP Std 50s så om nån här i gruppen har nåt som kan tänkas avyttras så kan vederbörande PMa (Finns exv en 333a med 60s smal hals till förfogande om nån vill byta, eller rent köp funkar ju också)Aha jag fattar. Nej det var inte jag. Hoppas att du hittar en 335:a dock!
Hur är Rosewood-telen?Nyårs-setup
Den är väldigt fin. Tyvärr inte min egna utan min pappas som jag får låna lite då och då. En custom shop från 2007.Hur är Rosewood-telen?
Bild på min trotjänare.
Blev man avundsjuk. Lyssna på vad David Sundberg har att säga om Collings i podden Guitar Geeks Man får ett extremt ha-begär för en sådan fin gitarr!!Blev en till acke!
Snygg topp på gitarren. Vad är det för märke?Hur är Rosewood-telen?
Bild på min trotjänare.
Blev man avundsjuk. Lyssna på vad David Sundberg har att säga om Collings i podden Guitar Geeks Man får ett extremt ha-begär för en sådan fin gitarr!!
Precis. Den har inte tillkallat några onda andar än i alla fall.Är det du som säljer DV8-R @Fixxxer? Kan inte vara många med en natural ouija i Sverige
När jag var liten grabb i öste jag ner hela högen med sparpengar för att köpa den klassiska ESP explorern från deras custom shop i japan som James körde med då. Kommer inte ihåg när ESP slutade tillverka den och ersatte den med de fula spetsiga och de ännu fulare som han kör med idag.Precis. Den har inte tillkallat några onda andar än i alla fall.
Ja, de har stuckit rätt bra i pris. De fula spetsiga är hemska. Snakebyte han har idag gillar jag dock. Det hänger en ovanför den lila på bilden ovanNär jag var liten grabb i öste jag ner hela högen med sparpengar för att köpa den klassiska ESP explorern från deras custom shop i japan som James körde med då. Kommer inte ihåg när ESP slutade tillverka den och ersatte den med de fula spetsiga och de ännu fulare som han kör med idag.
köpte den för 10 och sålde den i slutet av nittiotalet för 13. Tyckte jag gjorde världens bästa affär...
De få gånger som de går att hitta på Ebay ligger de på det fyrdubbla idag.
13k är ju galet lågt idag. Hade gärna fått tag på en. Gralen är såklart en Ken Lawrence men de dyker ju inte upp till försäljning speciellt ofta och att betala 50k och vänta ett par år för en ny är inte riktigt aktuellt med tanke på hur lite man spelar nu för tiden..När jag var liten grabb i öste jag ner hela högen med sparpengar för att köpa den klassiska ESP explorern från deras custom shop i japan som James körde med då. Kommer inte ihåg när ESP slutade tillverka den och ersatte den med de fula spetsiga och de ännu fulare som han kör med idag.
köpte den för 10 och sålde den i slutet av nittiotalet för 13. Tyckte jag gjorde världens bästa affär...
De få gånger som de går att hitta på Ebay ligger de på det fyrdubbla idag.
Då har vi samma dröm. Sjuk gura13k är ju galet lågt idag. Hade gärna fått tag på en. Gralen är såklart en Ken Lawrence men de dyker ju inte upp till försäljning speciellt ofta och att betala 50k och vänta ett par år för en ny är inte riktigt aktuellt med tanke på hur lite man spelar nu för tiden..
Ja verkligen. Vill ju inte konkurrera med en forumit om det kommer upp en i framtiden.. Vi kanske får köra delad vårdnadDå har vi samma dröm. Sjuk gura
Mattias Agrell heter han som byggt gitarren, utgår från Trollhättan. Väldigt nöjd med både spelbarhet och ton i gitarren, rekommenderas varmt.Snygg topp på gitarren. Vad är det för märke?
Tjena boys, vad använder ni för medel när ni rengör ebenholts greppbrädor? Tidigare kört på vanliga lemon oil men ska tydligen inte användas på ebonholt.
Tjena boys, vad använder ni för medel när ni rengör ebenholts greppbrädor? Tidigare kört på vanliga lemon oil men ska tydligen inte användas på ebonholt.
Tack för tipset, ska kolla upp detta .Jag har kört med Fret Doctor i många år och tycker det är kanon till alla träslag (utom lackade brädor då så klart, men de behöver ju inte olja). Räcker väldigt länge, kladdar inte och brädan blir väldigt fin.
Jag har Boss Katana 50 MK1 och har inte kopplat upp den en endaste gång. Fungerar utmärkt - du löser allt med enbart vreden.Kan knappt spela men har en oerhört fin gitarr!
Tragglar mig genom ackordbyten osv, just nu rythm till Hey Joe, bra för ackordbyten.
Har inte ens en förstärkare än.
Tittar på Boss Katana 50, men jag är inte intresserad av att koppla upp dator till den och konfigurera och skit, vill bara dra på och lira.
Samt så äger jag ingen dator...
Det som är bra med detta svar är att man kan tolka ’vreden’ lite som man villJag har Boss Katana 50 MK1 och har inte kopplat upp den en endaste gång. Fungerar utmärkt - du löser allt med enbart vreden.