Ingen som sitter på ett hulk-skaft eller liknande till övers? Och vill sälja!
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja då var det ju bra. Nu är det ju inte värt att låsa upp sig för att spela så dyra rundor.Ja men tidigare år när cloud haft greenfee checkar betalade jag ju bara max 300kr / runda medans om jag nu ska betala vanlig greenfee kostar de ju 5-600kr minst på samma banor.
Smartgolfa verkar vara något liknande som Cloud haft tidigare med checkar, dock kan man inte bli medlem hos dem. Någon som använt dem?
Här har du en golfare till i Malmö. Vardagsmedlem i Vellinge och spelar gärna en runda någon dagNågra som spelar i Malmö/skåne området? Hade varit kul att spela lite med KSare i syd!
Här har du en golfare till i Malmö. Vardagsmedlem i Vellinge och spelar gärna en runda någon dag
Några som spelar i Malmö/skåne området? Hade varit kul att spela lite med KSare i syd!
Här har ni en till, håller till lite längre österut mot Ystad men hade varit kul att lira en dag!Här har du en golfare till i Malmö. Vardagsmedlem i Vellinge och spelar gärna en runda någon dag
Jag har denna som inte används i j3 med ett stiffskafft om det skulle vara intressant i bra skick. I skoväg kan jag varmt rekommendera dessa Ecco som har precis det du söker. Har alltid spelat med FootJoys tidigare men kommer aldrig gå tillbaka sedan jag började med dessa.Behöver komplettera i bagen med en utility. Någon som har en T200 eller U505 3a eller 4a, med stiff?
I övrigt emottages gärna tips på riktigt bekväma golfskor med bra dämpning men som fortfarande är stabila, gärna vattentäta också.
Har en U505 med Tour Ad Di 95 Stiff skaft. Bara skaftet kostar runt 2000, så säljer den för 3200 (nypris 3999kr).Får bege mig till Dormy o prova lite Ecco!
Söker helst Titleist så det blir enhetligt i bagen, men kanske kan tänka mig den, vad ska du ha för den?
Tack för erbjudandet, men blir lite mycket tyvärr, hade tänkt mig något mer standard till ett lite lägre pris.Har en U505 med Tour Ad Di 95 Stiff skaft. Bara skaftet kostar runt 2000, så säljer den för 3200 (nypris 3999kr).
Är EAL i Sverige och filmar?Riktigt tråkig golfsommar för mig pga skadad handled. 3-4 rundor vs typ 60-70+ i vanliga fall.
Mest fomo att inte åka med på årliga höst-Sverigeresan med polarna. Känns som pengarna i sjön om man ändå inte kommer kunna lira alla rundor.
På den roligare sidan så fick jag hänga en kväll med Erik Anders Lang för någon veckasen, det var skoj!
De var i Sverige någon dag bara. Inte så mkt golffilmande just i Sverige om jag förstod det rätt.Är EAL i Sverige och filmar?
Jo de har en del intressant och fint faktiskt. Var på deras event då häromdagen. Kul att seStämmer bra! För övrigt är Local rules merchandise riktigt fint.
Åååhh va härligt! Den har jag inte testatRoda Golf club idag.
Helt okej, platt och öppen bana.Åååhh va härligt! Den har jag inte testat
King!Gjorde precis min första eagle, hål 1 på Roda. Inspel 109 meter
Stort grattis!!Gjorde precis min första eagle, hål 1 på Roda. Inspel 109 meter
Grattis kingenGjorde precis min första eagle, hål 1 på Roda. Inspel 109 meter