• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Golfare på KS

Ja men tidigare år när cloud haft greenfee checkar betalade jag ju bara max 300kr / runda medans om jag nu ska betala vanlig greenfee kostar de ju 5-600kr minst på samma banor.

Smartgolfa verkar vara något liknande som Cloud haft tidigare med checkar, dock kan man inte bli medlem hos dem. Någon som använt dem?
Ja då var det ju bra. Nu är det ju inte värt att låsa upp sig för att spela så dyra rundor.

Behöver komplettera i bagen med en utility. Någon som har en T200 eller U505 3a eller 4a, med stiff? 🙂

I övrigt emottages gärna tips på riktigt bekväma golfskor med bra dämpning men som fortfarande är stabila, gärna vattentäta också.

Behöver komplettera i bagen med en utility. Någon som har en T200 eller U505 3a eller 4a, med stiff? 🙂

I övrigt emottages gärna tips på riktigt bekväma golfskor med bra dämpning men som fortfarande är stabila, gärna vattentäta också.
Jag har denna som inte används i j3 med ett stiffskafft om det skulle vara intressant i bra skick. I skoväg kan jag varmt rekommendera dessa Ecco som har precis det du söker. Har alltid spelat med FootJoys tidigare men kommer aldrig gå tillbaka sedan jag började med dessa.

Bilagor

• 83EABB47-A495-47F0-9ECA-B0AF6D7AF528.jpeg
    83EABB47-A495-47F0-9ECA-B0AF6D7AF528.jpeg
    29.7 KB · Visningar: 17
  • B79B4B33-EED1-4F1D-A5B9-F9863874755A.png
    B79B4B33-EED1-4F1D-A5B9-F9863874755A.png
    133.7 KB · Visningar: 15
Får bege mig till Dormy o prova lite Ecco!

Söker helst Titleist så det blir enhetligt i bagen, men kanske kan tänka mig den, vad ska du ha för den?

Riktigt tråkig golfsommar för mig pga skadad handled. 3-4 rundor vs typ 60-70+ i vanliga fall.

Mest fomo att inte åka med på årliga höst-Sverigeresan med polarna. Känns som pengarna i sjön om man ändå inte kommer kunna lira alla rundor.

På den roligare sidan så fick jag hänga en kväll med Erik Anders Lang för någon veckasen, det var skoj!

Riktigt tråkig golfsommar för mig pga skadad handled. 3-4 rundor vs typ 60-70+ i vanliga fall.

Mest fomo att inte åka med på årliga höst-Sverigeresan med polarna. Känns som pengarna i sjön om man ändå inte kommer kunna lira alla rundor.

På den roligare sidan så fick jag hänga en kväll med Erik Anders Lang för någon veckasen, det var skoj!
Är EAL i Sverige och filmar?

Tillbaka
Topp