• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Golfare på KS

Kaffefredrik

Cartier
2-Faktor
Vädret är bättre än spelet, men ölen kall ☀️🍻
1000001182.jpg
 

figaro

Cartier
2-Faktor
Chansar här, min tvååring har fått för sig att han vill slå med golfklubbor.. kanske för att han ser mina 🤷‍♂️

Någon som har en eller två eller ett set för barn under 4år? Någon som slagit med sina små?

Känns ovärt att köpa ett det på Decathlon för 700kr ifall han rör de en gång.

(Vet att detta ska ligga på KS Lifestyle Köp och sälj, men det känns mer nischat här…)
 

JDQ

Panerai
2-Faktor
Chansar här, min tvååring har fått för sig att han vill slå med golfklubbor.. kanske för att han ser mina 🤷‍♂️

Någon som har en eller två eller ett set för barn under 4år? Någon som slagit med sina små?

Känns ovärt att köpa ett det på Decathlon för 700kr ifall han rör de en gång.

(Vet att detta ska ligga på KS Lifestyle Köp och sälj, men det känns mer nischat här…)
Jag har precis beställt hem en J7 för 3-5 år från Dormy till min 2,5 åring. Tänker att en klubba räcker att börja med så kapar jag en putter om han vill testa att putta också🙂 kostar 249.
 

Natex

Omega
2-Faktor
Hej!

Tänkte kolla efter lite golfsällskap i Göteborgsområdet. Började spela förgående år och torskat ordentligt men de flesta vänner har småbarn… Saknar lite sällskap och någon som faktiskt kan se alla mina hole-in-ones och albatrosser.

Ligger på 36 i hcp och försöker jobba mig neråt, även om det ibland går både sidledes och upp :)

Medlem vid Lerjedalens GK men har bil och tar mig gärna runt! Har också rätt flexibelt arbete så har inga problem att klämma in en 9 hålare under kontorstid.
 
Topp