MartinGFX
Basic
Länka på!Ännu inte spelat i Skottland men är också sugen. Finns en del bra resmål-guider & upplägg på Youtube jag kan rekommendera!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Länka på!Ännu inte spelat i Skottland men är också sugen. Finns en del bra resmål-guider & upplägg på Youtube jag kan rekommendera!
Skippa Turkiet!! Säkert bra golf dockHej!
Är det någon som har erfarenhet av golf i Turkiet, i Belek? Tittar på lite golfpaket och funderar på om jag ska kasta mina förutfattade meningar om att till Turkiet åker bara white-trash som jag själv för att bli magsjuka av taco-buffeer?
Lite hit or miss men hört att Estland ska vara ett spännande golf-resmål för den som vill upptäcka ”något nytt”.Väcker liv i denna tråden!
Jag och min pappa är sugna på att dra på en golfresa till våren. Tycker det är rätt trevligt att smygstarta golfsäsongen på det sättet. Vi har båda cirka 1 i hcp och är ute efter bra golf. Tidigare har vi varit i Barcelona, Belek och i Abu Dhabi. Tänkte höra med er vad ni kan rekommendera. Kanske finns något kanonställe som ni har varit på?
Grekland och Costa Navarino är kanon. Inte så många ryssar där nu längre heller får man anta/hoppas...Väcker liv i denna tråden!
Jag och min pappa är sugna på att dra på en golfresa till våren. Tycker det är rätt trevligt att smygstarta golfsäsongen på det sättet. Vi har båda cirka 1 i hcp och är ute efter bra golf. Tidigare har vi varit i Barcelona, Belek och i Abu Dhabi. Tänkte höra med er vad ni kan rekommendera. Kanske finns något kanonställe som ni har varit på?
Sankt Andrews?Väcker liv i denna tråden!
Vi åkte många gånger på träningsläger kring påsk till Montpellier, där finns rätt många banor inom ett rimligt avstånd. Bra väder i mars/aprilVäcker liv i denna tråden!
Valde slöalternativet till denna resa, bokade allt utom flygresan genom Portugolf.
Så tiderna var bokade innan, vilket var bra för det var bra tryck på banorna, 95% engelsmän!
Vet inte hur beläggning är i mars/april, men Portugolf var bra att ha att göra med.
Gillar tanken! Tycker joggers ser helt tokigt ut på bananSäsongen närmar sig sakta Någon som har tips på bra baggy (inte oversize) långbyxor i nåt funktionsmaterial (som inte är typ Malbon golf)? Känns som att alla modeller nu för tiden är antingen joggers-varianter eller mer slimmade dressade byxor?
Nice!Se där ja, då va man igång….
Nice!
Var i landet spelar du redan på sådär grön bana?
Här i Östergötland öppnade de första igår - Omberg. En fin resort som förmodligen har sålt massa övernattningar så de ”måste” öppna banan… Men den var tydligen helt ok enl. polare som spelade igår.
Jo, jag har spelat 2 ggr på Vretas 9-hålsslinga, men den räknas knappt som golfbana…Finns banor i Östergötland som öppnade tidigare än så
Jo, jag har spelat 2 ggr på Vretas 9-hålsslinga, men den räknas knappt som golfbana…
Nice!
Var i landet spelar du redan på sådär grön bana?
Här i Östergötland öppnade de första igår - Omberg. En fin resort som förmodligen har sålt massa övernattningar så de ”måste” öppna banan… Men den var tydligen helt
ok enl. polare som spelade igår.
Vi är ett gäng som spelar rätt frekvent, vi är medlemmar i GS så har en del banor att välja mellan. Hör av dig om du är sugen att hänga medTjena folks!
Letade precis efter en golftråd här för att se om det fanns något golfsällskap. Lirar typ som en 25 hcp kanske. Rätt svajigt med andra ord.
Någon i Stockholm innerstad som vill ut och lita, så hojta. Har bil så kan röra mig fritt med bagen.
Må bäst och önskar er alla en HIO i år!
Jag spelade Queens i lördags. Skicket är som man kan förvänta sig i mitten på april. Dvs blöt på vissa ställen, lite lerigt men trots allt hyfsade greenerNågon som hunnit spela Kungsängen Queens/Kings nu, hur var isf skick?
Thanks!Vi är ett gäng som spelar rätt frekvent, vi är medlemmar i GS så har en del banor att välja mellan. Hör av dig om du är sugen att hänga med