Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aha!vonhall skrev:Camo00 skrev:vonhall skrev:Har bara gjort en affär med en medlem och det var med daviden. Affären gick så smidigt och odramatiskt att jag nästan glömde av den
Seikon mår för övrigt bra och den bor nu 1 km från Himmelska fridens torg :shock:
Är det bara jag som tycker det känns fel att köpa Seiko i Sverige och ta med till Asien..?
Allt som inte är gjort i Kina är betydligt dyrare i Kina än i Sverige! Därför så vore det direkt korkat att köpa Seiko i Kina
yonsson skrev:Denke har även köpt en snhz55 av mig innan KS startade.
Då jag inte dykt upp i tråden, verkar dock ingen vara nöjd med mig som affärsman, så du kanske ska skriva upp mig på bad guy -listan
David skrev:Någon som vet om nordicwatch i Helsingborg är seriös?
http://www.blocket.se/helsingborg/Rolex ... ?ca=15&w=3
martinhook är också en goodguy! Stort tack för smidig affärmartinhook skrev:ett par "nya" att rekommendera:
Claus på CT-Watches
Charles_
Danne10
Super trevliga & smidiga att ha att göra med!
/Martin
BluesmanV8 skrev:Hej!
Referenscheck på ottwon!?
Tack så mycket själv och tack för omdömet!ottwon skrev:Precis gjort kanonsmidig affär med Jensab. Helt perfekt säljare.
Denke med för den delen:smile:
Skickat från Samsung GS2 med Tapatalk
100% [THUMBS UP SIGN]BluesmanV8 skrev:Hej!
BluesmanV8 skrev:Hej!