• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"Goodguy's" och "badguy's"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Jag har handlat en del, dock endast på TTT och inget här än, men några borde känna till mig, var även med på GTG på Lilla Essingen så det borde klassa mig som Good :)

Mvh
Marcus
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
RosaCasio skrev:
Köpte en klocka från Longcon, mycket smidigt.

Detsamma, RosaCasio var en smidig köpare. :)

Denke handlade jag en fin Speedy av vilken han senare köpte tillbaka. Gick helt smärtfritt :)

Spencer66 hjälpte mig skaffa min 1675 från US. Osannolikt hjälpsam och trevlig man. :)

Rille köpte en klocka av mig vilket gick riktigt smidigt.
 
V

Viggen

Guest
Jag har som det nämnts tidigare, gjort en affär med Cam00.
Han är garanterat en Good Guy. Det var välpaketerat, och klockan var dessutom exakt som han beskrev. 5 stjärnor från mig! :)
 

meuller

Omega
Seikoman87 tog min oskuld här på klocksnack and he was gentle.
Sjukt smidig affär, snabbt och gediget paketerat.
Trevlig dessutom. En hyvens kille helt enkelt :)
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Jag har köpt av:

ssp226 (Martin B) - 100% good guy, köpt ett antal Rolex av honom. Alltid enligt beskrivning och perfekt skötta affärer.

Aurum - Köpt klocka av, tillmötesgående och hjälpsam. 100% good guy

OscarOscar - Köpte en Oris Diver som 35årspresent, väldigt tillmötesgående och riktigt snabba svar, mycket gott intryck, väldigt smidig affär

RicVin - Bytesaffär F2F - smärtfritt - 100% good guy

TorNet - 100% good guy, bra kommunikation och fantastiska klockor!

Watchowner - Köpt en enklare klocka av honom, gick smidigt efter ett snabbt möte F2F på vårt Södermalm


Jag har sålt till:

Leben - sålt klocka till F2F hemma hos mig. Gott intryck och stabil kille (AIK:are såklart) :)

DG_STHLM - sålt klocka till F2F. Friktionsfri affär, inga konstigheter.

Sedan är det många diverse småköp och sälj som jag säkert missat. Jag vill inte garantera "Good guy"-stämpel på någon där jag köpt/sålt en klocklåda eller ett band utav/till. Jag har endast nämnt dom som jag gjort större affärer med och/eller som har gjort extra gott intryck.
 

Tre333

Cartier
Osäker på om detta hamnar rätt men det jag undrar är om någon handlat från sidan: authenticwatches som man alltid får upp om man söker på märkesklockor via google.

Kanske ska skapa en ny tråd om dem eller? Lite ny på detta forum så ursäkta om jag gör nåt fel :oops:
 

Gustav.S

Omega
Jag har sålt till:

*Tommytvigg (TTT): Sågs F2F - Trevlig kille, smidig affär.

*Andheg: Skickade en klocka till GBG efter han hade fört över pengar till mitt bankkonto, vi talades vid per tele först. Trevlig kille, smidig affär.

*Pleasureman: Jag skickade en box till honom, efter han hade satt över pengar till mitt bankkonto - Smidig affär.

Jag har köpt av:

*Ekmikael: Han skickade en box till mig efter jag satt över pengar till hans konto - smidig affär, snabb frakt, helt ny box.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Good guy - Aron

Köpte klocka av mig. Smidig, trevlig och snabb betalning. Slit den med hälsan.
 

Aron

Omega
Och jag kan saäga att Yonsson är också en good guy, klockan skickades som utlovat och var i det skick som beskrevs.
 

carlanton

Audemars
Gjorde nyligen min första affär här med ovlover. Supersnabb, skickade mot postförskott, inga som helst problem. Jag hoppas att han ser mig som en goodguy också!
 

ovlover

Breitling
Carlanton = Good guy

Tack Carlanton, det gör jag! Mycket bra kommunikation och du löste ut paketet snabbare än kvickt!

mvh

Martin
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Har under hösten/vintern köpt klockor av följande personer:

Seikoman87 - Seiko 6309
Molle - Seiko 6138
johnnythunders85 på TTT - Speedy Pro

Kan rekommendera alla dessa herrar varmt. Snabba och smidiga affärer med allihop och klockorna har motsvarat förväntningarna.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp