• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

"Goodguy's" och "badguy's"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vill passa på att tacka McGyver för hjälp med min Seiko. Lagt för mycket pengar på att testa blästring nya delar mm för att hitta den rätta. McGyver hjälpte mig att sätta den sista touchen på den och justera allt inkl montering av nytt glas, service mm...Jag är mycket nöjd!! Super kille..

Testa lite inserts.
berujyhy.jpg

9uqymeze.jpg

Scaramanga finns redan på listan för good guys och jag kan inte annat än bekräfta! Ärlig och bra beskrivning av objektet + trevlig. Top notch helt enkelt.

Vet inte om jag postat tidigare men:
andheg - bra köpare och säljare
Nexus - bra köpare, snabb!

Hej, någon som har erfarenhet av Anja von der weppen som säljer på Chrono24? Har letat med lykta men hittar ingen feedback. Någon som vet nåt? Funderar på att köpa en klocka av henne

Tack på förhand

Såg att man även bör ge feedback på mindre köp varför jag måste meddela att Smulan är en tvättäkta genomtrevlig good Guy! Någon månad försent, men bättre sent än aldrig...

Sålde min gamla Glycinequartzare till J.Hall. Trevlig och smidig att ha att göra med, good guy!

Aosehus bra ärlig säljare, klockan stämde bra in på beskrivningen och affären gick smidigt.
Köper gladeligen fler klockor av honom ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp