• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gratis resa till...Estland?

Sthlm-Nicklas

Panerai
2-Faktor
Hej KS

Har en klocka på G som måste hämtas f2f i Estland av alla ställen.
Har du ork och lust så bjuder jag på resan, du behöver bara hämta klockan ;)
För besväret 10 000 kr, och där ingår kostnader.
Jag swishar pengar för klockan separat.
Hörs på PM om det finns någon som vill till varma Estland:cigar::snaphappy:

:)
 

Veratio

Cartier
Estland är ett trevligt ställe, varit där ett 30-tal gånger under de sista 18 åren - spenderat väldigt många nätter på hotell i många olika städer.

Nu bor jag i Malmö och åker aldrig över längre. Generöst erbjudande dock! Törs man fråga varför inte postleverans är aktuell? Det är inget U-land klockan skickas från?

Sen tänker jag också att för eventuell resenär som nappar på ditt erbjudande - finns klockan i Tallinn, Tartu eller någon mindre ort längre ut på landsbygden?


Lycka till, och generöst erbjudande som sagt!
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Du kan väl pinga mig om du funderar på att köpa nästa klocka på Bahamas/Hawaii/...eller åtminstone i valfritt sydeuropeiskt land. ;)

Skämt åsido - hade faktiskt kunnat tänka mig att göra detta (efter lite mer detaljer), om inte @Aquaracer2 varit på hugget.
Aldrig varit i Estland - eller någon av baltländerna, för den delen - så det hade kunnat vara skoj att åka över.

Lycka till @Sthlm-Nicklas och @Aquaracer2
 

Sthlm-Nicklas

Panerai
2-Faktor
Tack alla som tackat ja till erbjudandet.:)

Nu är det klart med säljare och kurir är vår egen @Aquaracer2.
Ett mkt stor ansvar ligger hos honom nu, ska hämta hem klockan det endast finns cirka 10st av.
Då undrar alla vad det är? Handlar bara om att slutföra samlingen då jag har den i stål men inte 18k.
De var bara några få som var dumma nog att köpa en :D fail

Tack Albin:cigar:
och KS;)
 

Jörgen A

Omega
2-Faktor
@Philippe Stern :cigar:!!! Denna resa kan bli något i hästväg att följa :D.

Något i hestväg menar du väl? :D
Accourtrements+Horse+Head+Mask+04.jpg
 
Topp