Kreativa gissningar men, nej.
@Aquaracer2 Blir det ingen resetråd? Eller hittade de lönnfacket? Ska jag ringa Silbersky?![]()
Jorå !! Inom kort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kreativa gissningar men, nej.
@Aquaracer2 Blir det ingen resetråd? Eller hittade de lönnfacket? Ska jag ringa Silbersky?![]()
Fan vad schysst du är @Aquaracer2
Även om det är bra betalt så är det mycket fint av dig att ställa upp för en KS-kompis.
Vilket blir inom kort? Resetråd eller samtal till Silbersky?Jorå !! Inom kort
Skönt att du är välbehållen efter en resa till forna öst.....väntar med spänning på reportagetJorå !! Inom kort
Kom igen då!! @Aquaracer2![]()
Precis, bara att börja skrivaKl är fakking 23 på julafton
Ja, och vi alla väntar fortfarande, bara du som slappar verkar det somKl är fakking 23 på julafton
Ni ska få bra reportage![]()
Kl är fakking 23 på julafton
Nu e de fan inte julafton längre...
![]()
You wish...
Kim ihåg denna tråden från min ungdom på KS (bevisligen var det inte riktigt så, då jag verkar ha varit medlem åtminstone något år innan denna tråden kom till - minnet spelar lite spratt).
Så det var med en gnutta både öl- och semesterkänslor i blodet - men allra mest nostalgi - som blev min hjälp över tröskeln när jag ramlade över en sån här på Tratten.
Klart man måste ha’na!
![]()
![]()
Skönt överkomplicerat med frästa spår i safiren istället för att bara låta metallbanden löpa ovanpå.![]()
Sorry för dödgrävning!
Ytterst tveksam.Kim ihåg denna tråden från min ungdom på KS (bevisligen var det inte riktigt så, då jag verkar ha varit medlem åtminstone något år innan denna tråden kom till - minnet spelar lite spratt).
Så det var med en gnutta både öl- och semesterkänslor i blodet - men allra mest nostalgi - som blev min hjälp över tröskeln när jag ramlade över en sån här på Tratten.
Klart man måste ha’na!
![]()
![]()
Skönt överkomplicerat med frästa spår i safiren istället för att bara låta metallbanden löpa ovanpå.![]()
Sorry för dödgrävning!
Haha!Ytterst tveksam.