Vart i Afrika bor du? Har själv bott på ett par olika platser där.Lite oklart vad detta är. Ser ut som en t-benstek med filésidan utskuren. Inget höjdarkött, men man får vara glad över det lilla man får när man bor i Afrika.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart i Afrika bor du? Har själv bott på ett par olika platser där.Lite oklart vad detta är. Ser ut som en t-benstek med filésidan utskuren. Inget höjdarkött, men man får vara glad över det lilla man får när man bor i Afrika.
![]()
Vart i Afrika bor du? Har själv bott på ett par olika platser där.
Ahh, då är jag med men det är close enoughBor inte i riktiga Afrika, dock väldigt nära geografiskt! Men när det gäller mat är Kanarieöarna verkligen långt från Europa.
Ahh, då är jag med men det är close enough![]()
Kan tänka mig att det ät en hel del influenser från många håll på drn ön gällande mat.
Haha, my mistake then. Trodde att då det är en ö så skulle det finnas en del matkultur som kommit med sjöfarare under åren.Skulle snarare vilja påstå att matkulturen är så gott som obefintlig. Finns en del traditionella rätter som gubbar i byarna äter, men någon grillkultur finns inte över huvudtaget!
![]()
Skickat från min Sinclair Spectrum
Ser fint ut men vad fan är det för korv?!
Små fina wienerkorvar till ungarna![]()
Som utlovat Nexus, 2 grillar! Idag blev det hederlig hemmamarinerad fläskfile, majs och potatisknyten.Helt rätt! 2× Weber står hemma hos mig. Utlovar bild tillsammans med klocka så fort jag är hemma igen efter semestertrippen.
He....te Nexus !
Ett varningensord på dessa korvar. Måste vara preppade med flygfotogen. Trots indirekt grillning var grillen ett formidabelt eldhav efter ett tag. Denna bild innan det urartade.
![]()