• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grilltråden v2.0

Björklund

Panerai
Curry- och chilimarinerade kycklinglår!
image.jpg
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Skulle ni röra er söderut finns det något som heter http://www.korvhuset.com perfekt för grillning. Handlade korv där i Malmö 2010 efter fått ett tips och blev helnöjd!

De hade nån spansk rå korv som var så poppis att Madrid skickade upp en representant till Malmö för att undersöka vem det var som köpte så helvetes mycke korv. De möttes av ett hål i en vägg :D
 

Nexus

Panerai
Skulle ni röra er söderut finns det något som heter http://www.korvhuset.com perfekt för grillning. Handlade korv där i Malmö 2010 efter fått ett tips och blev helnöjd!

De hade nån spansk rå korv som var så poppis att Madrid skickade upp en representant till Malmö för att undersöka vem det var som köpte så helvetes mycke korv. De möttes av ett hål i en vägg :D
Så jag ska alltså behöva åka ner till gudsförgätna Malmö för att ta del av den där skatten? Katastrof! Men å andra sidan finns det ju kylväskor...
 

Nexus

Panerai
Inte jag heller, älskar folk från Skåne ;)
Vill inte yttra mig om folket där nere, men jag har en känsla över att det kan bli en del kulturkrockar mellan mig och Team Spettekaka där nere. Jag är ju van vid vårdcentraler, asfalt, mobiltäckning och välfärd medans de där vildarna äter gåsblod och gillar Öresundsbron.
Menvafan, vad kan gå fel?

Någon annan som är taggad? Vi kan ju maskera det hela som en GTG.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Vill inte yttra mig om folket där nere, men jag har en känsla över att det kan bli en del kulturkrockar mellan mig och Team Spettekaka där nere. Jag är ju van vid vårdcentraler, asfalt, mobiltäckning och välfärd medans de där vildarna äter gåsblod och gillar Öresundsbron.
Menvafan, vad kan gå fel?

Någon annan som är taggad? Vi kan ju maskera det hela som en GTG.


Folk som äter blod, äggvita samt har nordens längsta bro kan man inte annat än respektera ;)
 

almeyero

Panerai
Haha. Har bara bott här i krokarna i 3 år. fin badplats men det är inte så jäkla ofta man hamnar där. Älvsjösidan, bör tilläggas.


Haha du får se till att gå förbi där oftare, brukar vara riktigt röjiga zigenarfester där ;) Grym badplats som du säger, samt att det är sjukt varmt i vattnet eftersom sjön är så liten :)
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Har ni bilder på något ni har grillat vid Långsjön? Den här tråden lever som bekant på nåder.
 
Topp