• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gripenbro.se

Spincini

Rolex
2-Faktor
Handlat länk av Peter, hur smidigt som helst plus snabbt levererat.
Fick till om med extra band utan att jag frågade om det.
Rekommenderas mycket starkt, 110% goodguy:)
 

Quartz

Breitling
Köpte en S&S Chronolink från Gripenbro som gåva till en av sönerna. Viktigt att den skulle hinna fram i tid till jubilaren. Fanns INGEN marginal. Allt klockrent (!). Bra beskrivning. Snabb hantering. Trevlig attityd. 100% Goodguy!
Tack
 

jarit

Breitling
Köpte en Omega av Peter och allt funkade mycket bra. Fick två extra Nato- länk med och watch roll som bonus, utan at frågade det. 100% good guy.
 

vonhall

Rolex
Köpte en Omega GMT i från Gripenbro för någon månad sedan. Som vanligt så var det ett oerhört smidigt köp. Gör gärna fler affärer med Gripenbro i framtiden!
 

Sveax

Breitling
Gjorde min första affär med Peter / Gripenbro och allt gick väldigt smidigt från början till slut. Vi bestämde oss för att möta upp i Göteborg och gjorde upp affären under en lunch. Objektet jag köpte var bra beskrivet i annonsen och faktiskt bättre än jag hade förväntat mig. Peter var en riktigt trevlig kille och det kommer säkert bli fler affärer med honom i framtiden.
Sven Axelsson
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Köpt ännu en klocka av @Gripenbro.se
Lika smidigt som förra gången, denna gången blev det en Breitling. Bra kommunikation, snabbt skickat och fint paketerat. Allt i affären perfekt. Peter är en goodguy till 100%:)
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt min ”pensionsklocka” av Peter, en dyr historia som Peter löste smidigt som vanligt och glad är jag att jag fick chansen att köpa just den Gmt’n. Har gjort en hel del affärer med Peter och oavsett om det sålts/bytts/köps så har det alltid funkat helt klanderfritt och på ett väldigt trevligt sätt. I min bok är Peter en hedersman och självklart good guy :)
 
Topp