ERIKSON URHANDEL
Richard Dahlgren
Det gör det.Är lite sugen på en Worldtimer, men funderar på länk och/eller gummi. Jag har har dock handleder på strax under 21cm, vet någon om gummit räcker till?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gör det.Är lite sugen på en Worldtimer, men funderar på länk och/eller gummi. Jag har har dock handleder på strax under 21cm, vet någon om gummit räcker till?
Riktigt trevligt.
Slog just till på en Worldtimer.
Dagen är räddad!
Grattis!Riktigt trevligt.
Slog just till på en Worldtimer.
Dagen är räddad!
Verkligen, hade helt glömt bort gruppköpet.Tur att det blev en dags förlängning då![]()
Och jag la precis vantarna på den gröna RS !
Verkligen, hade helt glömt bort gruppköpet.
Satt och slösurfade påS&S, och då kom jag på det.
Tack, för ett bra initiativ.
Låg den som rea-klocka? Tipsade en annan forummedlem om Leeten efter att ha sett en köpes-annons så den försvann häromdagen
Underbart spontanköpVilken färg blev det?
Edit: lättare att se mitt svar om det är nedanför citatetLåg den som rea-klocka? Tipsade en annan forummedlem om Leeten efter att ha sett en köpes-annons så den försvann häromdagen
Underbart spontanköpVilken färg blev det?
Den blå RS med sunburst är ju sjuuuuukt snygg!!! Köööööp!!!!Bra styrt. Börjar bli vansinnigt sugen på en blå worldtimer nu eller den vanliga RS med blå tavla.Vad ligger en service på hos Sjöö Sandström för en Worldtimer ?
Jag vill också slå ett slag för den med svart tavla och guldindex ! Fantastiskt snygg. Valde mellan den och annualDen blå RS med sunburst är ju sjuuuuukt snygg!!! Köööööp!!!!
Inte ens två timmar kvar......![]()
Funderade medans jag nattade kids och vaknade 02 så jag missade tågetHur stort blev gruppköpet tror ni?
Neeeeej!!!!!!!Funderade medans jag nattade kids och vaknade 02 så jag missade tågetHade iof inte bestämt mig så det kanske var lika bra denna gång.
Nej ibland ska man bara slå till.Neeeeej!!!!!!!
Man ska aldrig vela!!!!![]()
![]()
Blev jag den första att lägga in gruppköpsklocka?
Den här hämtades ut för 1,5 timmar sedan.
@Clark Kent & @ERIKSON URHANDEL, stort tack för utmärkt genomförande och bra service.
Tack!Den där är verkligen somrig, stort grattisDen köptes ju utan att ha testat och klämt först. Hur är känslan nu? Nöjd?
Jag la upp i Sjöö Sandström-tråden. Men lägger upp här med! Jag hämtade faktiskt min igår
+1 på stort tack till @Clark Kent & @ERIKSON URHANDEL !
Jag är svag för bra service, och när man kommer in i butiken, får ett varmt välkomnande, en kopp kaffe, klockan är ställd på rätt tid och datum innan vi ens börjar kolla på att korta länken, den putsas nog tre gånger innan jag får med mig den hem i lådan. Det är sånt där som gör att man gärna köper nästa klocka där också!
![]()
Du la ju faktiskt upp här i gruppen först, så du vann helt klart!Att jag aldrig får vinna
Grattis!
Ja bra service förhöjer verkligen hela upplevelsen, och även produkten i sig.
Så du knep en sådan, riktigt snygg.
Velade men den och Worldtimern, faktiskt.
Du la ju faktiskt upp här i gruppen först, så du vann helt klart!
Ja, jag velade mellan denna och den med svart tavla och guldindex. Men landade på denna gröna, är väldigt nöjd ! Måste bara ge lite cred till deras länkar, jag är mäkta imponerad!
din WT ser riktigt fin ut med! Vilken storlek valde du?
Jag har små 16,5-17cm handleder, men för att citera en tråd här på ks så är jag troligtvis inte manlig nog att bära en ”liten” klocka.. haha!Helt rätt val, tycker jag, riktigt trevlig färg.
Jag valde 41 mm, funkar på 18,5 armar tycker jag.
Valde bort länk denna gången, kanske var dumt.
Har aldrig känt på deras länkar.