• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

GRUPPKÖP: Sjöö Sandström featuring Erikson Urhandel. Avslutas MÅNDAG 29/6.

Låg den som rea-klocka? Tipsade en annan forummedlem om Leeten efter att ha sett en köpes-annons så den försvann häromdagen :)

Underbart spontanköp :) Vilken färg blev det?
Edit: lättare att se mitt svar om det är nedanför citatet

Nä den var inte rabatterad ( eller den blev ju det efter jag knappat in rabattkoden givetvis)

men jag har för mig de sa till mig att de bara hade en kvar när jag var och prövade lite klockor sist. Så de har väll någon form av koppling till lagerstatus på hemsidan gissar jag. För den låg under kategorin royal steel. Men ser nu att den försvunnit :)

Senast ändrad:
IMG_20200701_192237.jpg

Blev jag den första att lägga in gruppköpsklocka?
Den här hämtades ut för 1,5 timmar sedan.
@Clark Kent & @ERIKSON URHANDEL, stort tack för utmärkt genomförande och bra service.

Jag la upp i Sjöö Sandström-tråden. Men lägger upp här med! Jag hämtade faktiskt min igår :angel:

+1 på stort tack till @Clark Kent & @ERIKSON URHANDEL !

Jag är svag för bra service, och när man kommer in i butiken, får ett varmt välkomnande, en kopp kaffe, klockan är ställd på rätt tid och datum innan vi ens börjar kolla på att korta länken, den putsas nog tre gånger innan jag får med mig den hem i lådan. Det är sånt där som gör att man gärna köper nästa klocka där också!

86827D47-2261-4D03-81A3-0B46D28337AF.jpeg

Jag la upp i Sjöö Sandström-tråden. Men lägger upp här med! Jag hämtade faktiskt min igår :angel:

+1 på stort tack till @Clark Kent & @ERIKSON URHANDEL !

Jag är svag för bra service, och när man kommer in i butiken, får ett varmt välkomnande, en kopp kaffe, klockan är ställd på rätt tid och datum innan vi ens börjar kolla på att korta länken, den putsas nog tre gånger innan jag får med mig den hem i lådan. Det är sånt där som gör att man gärna köper nästa klocka där också!

86827D47-2261-4D03-81A3-0B46D28337AF.jpeg

Att jag aldrig får vinna :(:)
Grattis!
Ja bra service förhöjer verkligen hela upplevelsen, och även produkten i sig.
Så du knep en sådan, riktigt snygg.
Velade men den och Worldtimern, faktiskt.

Att jag aldrig får vinna :(:)
Grattis!
Ja bra service förhöjer verkligen hela upplevelsen, och även produkten i sig.
Så du knep en sådan, riktigt snygg.
Velade men den och Worldtimern, faktiskt.
Du la ju faktiskt upp här i gruppen först, så du vann helt klart!

Ja, jag velade mellan denna och den med svart tavla och guldindex. Men landade på denna gröna, är väldigt nöjd ! Måste bara ge lite cred till deras länkar, jag är mäkta imponerad!

din WT ser riktigt fin ut med! Vilken storlek valde du?

Du la ju faktiskt upp här i gruppen först, så du vann helt klart!

Ja, jag velade mellan denna och den med svart tavla och guldindex. Men landade på denna gröna, är väldigt nöjd ! Måste bara ge lite cred till deras länkar, jag är mäkta imponerad!

din WT ser riktigt fin ut med! Vilken storlek valde du?

Helt rätt val, tycker jag, riktigt trevlig färg.
Jag valde 41 mm, funkar på 18,5 armar tycker jag.
Valde bort länk denna gången, kanske var dumt.
Har aldrig känt på deras länkar.

Helt rätt val, tycker jag, riktigt trevlig färg.
Jag valde 41 mm, funkar på 18,5 armar tycker jag.
Valde bort länk denna gången, kanske var dumt.
Har aldrig känt på deras länkar.
Jag har små 16,5-17cm handleder, men för att citera en tråd här på ks så är jag troligtvis inte manlig nog att bära en ”liten” klocka.. haha!
Så jag tycker helt rätt val med 41, och deras gummi är fantastiskt också. Men har du möjlighet att klämma lite på deras länkar så gör det. Riktigt, riktigt bra!

Tillbaka
Topp