Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis! Känner inte till märket, så får börja med att googlaJag tycker att trådstarten förtjänar en bild på din Gruppo till att börja med
Grejen med Gruppo gamma, kontra en del andra mikromärken, är att det är svårt att klaga på något. Min har inga fel, varken små små estetiska eller bristande kvalitetskontroll som ändå förekommer då och då hos vissa märken. Allt känns solid. Jag är inte förvånad över att priserna ökar och också mer och mer egen design (även om Panerai/ennebi är fortfarande en hel del inspiration) kommer vilket är roligt
Gillar dessa med!
Tack!! Man måste våga! Jag har 16-17,5 beroende på årstid.Hej @parasec. Mina handleder är klena, ca 16-16,5 mm, så får du ett hum om du kollar bilderna. Jag vet att 53 låter mycket men den är rätt lättburen tycker jag. Här är den europeiska sidan: http://gruppogammaeurope.com
@mr.elcar Mycket bra initiativ med denna tråd!! @Jockinho tipsade mig om märket för ett tag sedan. Har haft det i bakhuvudet sedan dess och i synnerhet den gröna varianten av den du precis införskaffat: https://www.gruppogammawatches.com/...reorder-Deposit/p/115808742/category=25659140
2 viktiga frågor: Vad har du för handledsmått? 53 mm L2L avskräcker även om du skriver att bandhornen är böjda. Vilken är den europeiska sidan?
Det är mycket som är bra på den där, nästan allt. Men jag har svårt för fonten.Jag har denna riktigt fina peacekeeper som för övrigt är till salu på köpochsälj-avdelningen här på forumet . Kan bara instämma i vad tidigare skrivits om känsla och finish, flawless.
Peacemakern går dock inte att beställa därifrån ser jag nu. Då får man köra från gruppogammawatches.com istället.
Du är inte ensam, typ var och varannan på Club Gamma hade huvudbry om vilken tavla de skulle välja Ett stort problem var ju att en hel del precis hade inhandlat en av de två varianterna av brons Vanguard som båda hade gröna nyanser på tavlan vilket gjorde att blå tavla var det "klokare" valet. Konstigt nog så förbeställde jag själv den gröna först och avfärdade den blåa helt och hållet då jag rent spontant tyckte att den var malplacerad i just bronsboetten, men ju närmre slutproduktionen vi kom desto fler bilder fick vi se av den klara produkten och det svängde en djävla massa mellan ordrarna misstänker jag. Jag själv ändrade åsikt ett par gånge om dagen under en veckas tid men lotten föll till slut på blå Tyvärr så var jag tvungen att släppa min pga. omständigheter.Kan inte betämma mig för om blå eller grön tavla är snyggare. Var helt inne på grön först.
Gillar dessa med!
Ja jag var med på den allra första leveransen Den gröna tavlan med romerska siffror var den mest eftertraktade även långt efter att den sålt ut vilket redan var på förbokningsstadiet, den romerska tavlan var ju väldigt väl mottagen och jag är rätt förvånad att Gruppo Gamma ej valt att använda den i fler av sina modeller; helt klart min favorit bland alla med sin ovanliga font. Tror för övrigt att endast stål Peacemakern med blå semi cali tavla har lyckats med bedriften att sälja slut redan vid förbokning efter det. Jag han dock sälja min Vanguard innan jag var aktiv på KS och den gick via eBay till Storbritanien@M26 missat att du haft en grön med romerska siffror vanguard, fusk Min favorit bland tavlorna, inte för att arabisk är dålig men ack så bra romerska är!
Det var riktigt klent cm måste du väl ändå menaHej @parasec. Mina handleder är klena, ca 16-16,5 mm, så får du ett hum om du kollar bilderna. Jag vet att 53 låter mycket men den är rätt lättburen tycker jag. Här är den europeiska sidan: http://gruppogammaeurope.com
Det var riktigt klent cm måste du väl ändå mena
Sorry var bara tvungen
Ha, ha. Tryckfelsnisse. Nja, riktigt så tunna är de inte. Menade ju cm.
Någon som har tips på (erfarenhet av) vattenvänliga 24/24mm band som kan passa till Peacemakern i brons? Typ gummi, canvas eller sailcloth.