En Eterna Kontiki bronze.Härligt! Vad är det för klocka längst till vänster?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Eterna Kontiki bronze.Härligt! Vad är det för klocka längst till vänster?
Köp köp Köp...!!ingen som sitter och lurar på en Grön "Great white Bronze" ? sjukt snygg. Osmidigt av mig och gå in på Zelos hemsida... nu är jag körd.
Snygg!Nu är en Meccaniche Veneziane Redentore beställd. Kommer förhoppningsvis i februari och då postar jag massa bilder!
Kul! Ser fram mot bilder när den anländerNu är en Meccaniche Veneziane Redentore beställd. Kommer förhoppningsvis i februari och då postar jag massa bilder!
Tycker verkligen om utseendet! Dock är jag mer av en länkkille, så jag måste hitta en schysst länk som passar istället för lädret. Förslag?Kul! Ser fram mot bilder när den anländer
Håller med dej, hade nog pre-ordrat en Nereide GMT för ett bra tag sen (vit med pepsi och radium tror jag) om den bra kommit med riktig länk, inte bara läder och mesh... Sen är den ju inte direkt billig heller, ens på pre-order...Tycker verkligen om utseendet! Dock är jag mer av en länkkille, så jag måste hitta en schysst länk som passar istället för lädret. Förslag?
För er som kanske är sugna på en microdykare så har de en (i mina ögon...) sjukt snygg med röd bezel på mesh:
Beställde en helt silvrig med svart tavla pepsi och extra silvrig bezel. Gjorde detta via kickstarter så gick loss på ca 5000 och då ingår alla stretchgoals med jubilee osv! Längtar ihjäl migHåller med dej, hade nog pre-ordrat en Nereide GMT för ett bra tag sen (vit med pepsi och radium tror jag) om den bra kommit med riktig länk, inte bara läder och mesh... Sen är den ju inte direkt billig heller, ens på pre-order...
Det låter ju betydligt intressantare. Spännande att höra vad du tycker om kvaliteten. De prisar sig som CW, undrar om de når dit...Beställde en helt silvrig med svart tavla pepsi och extra silvrig bezel. Gjorde detta via kickstarter så gick loss på ca 5000 och då ingår alla stretchgoals med jubilee osv! Längtar ihjäl mig
Mycket bra, passar perfekt på den klockan!
Mycket fin! Får försöka hålla lite koll, hade gärna köpt en sån här:Jag ställde samma fråga för ett tag sedan, men då dök inte ens Geckota upp som svar. Tror det är rätt tunnt på marknaden. Tanks är nog inte jättepopulära generellt.
Jag köpte en Oris från 90talet till slut. De har en grym linje som heter B7460. Jäkligt gedigen trots att den är liten. Men, förvisso inte micro
Finns i silver o guld med flera olika tavlor. Alltid pointer date, men inte alltid månfas.
Såg den, jag trodde dom skulle vara äldre. gulligt par är dom. ska bli Nice att få min Falcon snartSåg precis denna intressanta intervjun med personerna bakom märket Lorier.
Snygg klocka! Vad är det för modell samt tillverkare?Bronsdag även här. Funderar dock på att avyttra den här pärlan framöver då den nästan inte får någon tid på handleden längre svårt beslut dock eftersom den just nu är klockan som funnits längst i samlingen.
Tack! Det är en sån här https://tc-9watches.mysimplestore.com/products/tc-9-nacy-watch-in-bronzeSnygg klocka! Vad är det för modell samt tillverkare?
Vilket kap!Inte mikromärke men affordable med tanke på jag gav en femhunka. Otroligt nöjd med denna för det