• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

ingen som sitter och lurar på en Grön "Great white Bronze" ? sjukt snygg. Osmidigt av mig och gå in på Zelos hemsida... nu är jag körd.
Namnlös.png

Tycker verkligen om utseendet! Dock är jag mer av en länkkille, så jag måste hitta en schysst länk som passar istället för lädret. Förslag?
För er som kanske är sugna på en microdykare så har de en (i mina ögon...) sjukt snygg med röd bezel på mesh:
Nereide_2.0_Mesh_02_800x.png
Håller med dej, hade nog pre-ordrat en Nereide GMT för ett bra tag sen (vit med pepsi och radium tror jag) om den bra kommit med riktig länk, inte bara läder och mesh... Sen är den ju inte direkt billig heller, ens på pre-order...

Håller med dej, hade nog pre-ordrat en Nereide GMT för ett bra tag sen (vit med pepsi och radium tror jag) om den bra kommit med riktig länk, inte bara läder och mesh... Sen är den ju inte direkt billig heller, ens på pre-order...
Beställde en helt silvrig med svart tavla pepsi och extra silvrig bezel. Gjorde detta via kickstarter så gick loss på ca 5000 och då ingår alla stretchgoals med jubilee osv! Längtar ihjäl mig

Jag ställde samma fråga för ett tag sedan, men då dök inte ens Geckota upp som svar. Tror det är rätt tunnt på marknaden. Tanks är nog inte jättepopulära generellt.

Jag köpte en Oris från 90talet till slut. De har en grym linje som heter B7460. Jäkligt gedigen trots att den är liten. Men, förvisso inte micro
53E4F4CA-2624-4CA1-8700-0475D4635ED6.jpeg

Finns i silver o guld med flera olika tavlor. Alltid pointer date, men inte alltid månfas.
Mycket fin! Får försöka hålla lite koll, hade gärna köpt en sån här:
82e792af-c9bb-47c1-8a8d-c80122f9e398.jpg

Tillbaka
Topp