Bomba med bilder så snart du har denTackar! Ja det föll sig väl ut.. Ville ha handjagat med lilla sekunden så när tillfälle dök upp var jag tvungen att slå till!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bomba med bilder så snart du har denTackar! Ja det föll sig väl ut.. Ville ha handjagat med lilla sekunden så när tillfälle dök upp var jag tvungen att slå till!
Kommer bli svårt att låta bli!Bomba med bilder så snart du har den
vilken får mest handledstid?Tänkte jag skulle bidra med Gruppo Gamma delen av mina klockor. Är ju ett ganska stort Gruppo Gamma fan trots allt.
Just nu får GG-10 mest handledstid, mest för att den är ny. Skulle dock säga att de fyra till vänster på bilden generellt får mycket handledstid.vilken får mest handledstid?
Drog av två snabba när jag packade upp den! Sjukt glad jag kom till skott och köpte denna!Bomba med bilder så snart du har den
Snyggt vad har du köpt banden ifrån gillar det beige bandet som är nummer 3 från vänster.Mina 3 GG och längst till höger favoriten
Ennebi !
Det är definitivt min grej! Tack för en trevlig affär. Nu får den bo hos mig ett tag!Tyvärr så börjar det gå upp för mig att manuellt verk inte är min grej..
Så min Peacemaker gg-10 kommer annonseras ut inom kort!
Om någon här är intresserad är det bara att tjonga iväg ett pm!
Mvh Karl-Magnus
Trevliga band! Vad är det för några? De skulle se bra ut på mina.Det är definitivt min grej! Tack för en trevlig affär. Nu får den bo hos mig ett tag!
Superskoj att den kom till rätt handled till slut!Det är definitivt min grej! Tack för en trevlig affär. Nu får den bo hos mig ett tag!
Oddface båda två!Trevliga band! Vad är det för några? De skulle se bra ut på mina.