Cool, finns det mer info?Nytt från GG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool, finns det mer info?Nytt från GG
Endast som modell än så länge, fungerande prototyp bör landa i maj och om allt faller väl ut så brukar GG börja ta emot förbokningar ca ett par månader efter det. Ingen annan info tyvärr.Cool, finns det mer info?
Tack! Ljuset från kamerablixten luras nog lite men det börar arta sig. Hoppas få till mer i sommar med eventuellt lite saltvatten i havetSchysst patina.
Blir tyvärr alldeles för sällan jag har min Peacemaker (sedan jag blev med Panerai). Jäkla fin klocka men just nu blir den mest liggandes. Patinan börjar ju dock bli bra.Lite dött här. Inga fler i tråden (eller på KS) som kör GG regelbundet eller åtminstone periodvis som jag brukar?
Är GG inkörsporten till en panna?Blir tyvärr alldeles för sällan jag har min Peacemaker (sedan jag blev med Panerai). Jäkla fin klocka men just nu blir den mest liggandes. Patinan börjar ju dock bli bra.
Har blivit varnad för dettaI mitt fall var det så, ungefär samma storlek och liknande formspråk. Kan bli en dyr historia ifall du inte aktar dig.
Snyggt! Är det 590?Här har du dem sida vid sida. Båda har absolut sin charm.
Tänkte blåsa liv i denna tråden igen! Hur många av er har kvar klockorna? Jag köpte en för några veckor sedan och inväntar nu ytterligare en GG
Får hoppas på att några som tidigare postade här, har kvar sina GGs! Själv inväntar jag en ”RTB” nu från forumetSpännande!
100%! Så sjukt bra! Nöjd?Får man posta denna här?
100%! Så sjukt bra! Nöjd?
Den är sjukt bra broder!Ännu en bild som visar dom blånerade visarna. Sitter på ett Barton Elite Silicone.
Tror den skulle göra sig riktigt bra på ett olivfärgat eller brunt läder! Grattis till en riktigt fin klockaSom nämnts innan att jag också är lite tagen av finish. För den lilla summan jag köpte den för är det helt sjukt egentligen. Svår att fota men vinklarna på klockan har så cool effekt. Delvis borstad och delvis polerad. CW pratar ju om ligh-catcher case.. Här är den riktiga Light-catcher! Ska försöka hitta något fin läderband till den. Tror den gör sig bäst på det.
Yes! Satt precis och tittade efter det!Tror den skulle göra sig riktigt bra på ett olivfärgat eller brunt läder! Grattis till en riktigt fin klocka
Jag köpte faktiskt en Vanguard Ti-15 igår av @Björn Boett som jag tänkte skulle passa morsans gubbe som har 22cm stockar till handleder@M26 har du kvar någon GG?