Blåsa lite liv i den här tråden igen då?
Gör du rätt i, grymt bra klockor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blåsa lite liv i den här tråden igen då?
Sautan så bra det sitter då!
Som en läderkeps på dansbandsfestival. Perfekt alltså.Sautan så bra det sitter då!
Så snygg med det bandet. Måste få tag på en GG..Peacemaker
Jag förbeställde precis nya Peacemaker. Leverans borde vara i sept. Kan det kanske vara ngt?Så snygg med det bandet. Måste få tag på en GG..
Den där känns som en fullträff enligt mig Så bra därJag förbeställde precis nya Peacemaker. Leverans borde vara i sept. Kan det kanske vara ngt?
Märkte även precis att denna till skillnad från tidigare modell saknar minutmarkeringar på tavlan. Blir mycket cleanare utseende dåDen där känns som en fullträff enligt mig Så bra där
Ja absolut en tanke dock hade jag velat haft en brons klocka samt hittar betydligt billigare beggat då dom väl säljs. Men ska klura lite snabbt kan vara aktuellt detta med. Tack för tipsJag förbeställde precis nya Peacemaker. Leverans borde vara i sept. Kan det kanske vara ngt?
Grym duo!På tok för länge sen något uppades här. Tycker dessa två är ordentligt bra.
Givetvis har jag gjort det. Snart har man 3 Gruppo och 3 Venturo.Grym duo!
Någon som lagt beställning på senaste Peacemakern?
EDIT: Ser nu att @rambo_amadeus klickat på knappen. Någon annan?
Vilken entré med! Otroligt fint förstaköp i GG:s värld!Äntligen får jag komma med i sällskapet..
Köper min första Gruppo under dagen!
Var lite osäker att mina armar kanske skulle vara för taniga men känner mig lugn efter ha bläddrat igenom tråden.
Nu blir det några långa dagars väntan där man får nöja sig med säljarens bilder!
Tar gärna emot tips var jag kan köpa snygga/sköna armband?
Mvh Karl_Magnum
Tackar! Ja det föll sig väl ut.. Ville ha handjagat med lilla sekunden så när tillfälle dök upp var jag tvungen att slå till!Vilken entré med! Otroligt fint förstaköp i GG:s värld!