Björn Boett
Guld
Ja, och sen hette den modellen (med räven) ”peacekeeper” ist. för ”peacemaker”. @M26 har din släkting kvar den gamla Vanguarden jag sålde till dig?Men inte med räven, de var väl bara aged och brons va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, och sen hette den modellen (med räven) ”peacekeeper” ist. för ”peacemaker”. @M26 har din släkting kvar den gamla Vanguarden jag sålde till dig?Men inte med räven, de var väl bara aged och brons va?
Räven är specifik för Watch Wonderland och ritad av den lokala konstnären Tanky, den fanns mycket riktigt endast som aged och brons med öst-arabiska tavlan.Men inte med räven, de var väl bara aged och brons va?
Yes box, det var min mors gubbe han har 23cm runt handlederna så den bär på honom typ som en 42a på oss dödliga. Den är mycket uppskattad och sportas regelbundet av honomJa, och sen hette den modellen (med räven) ”peacekeeper” ist. för ”peacemaker”. @M26 har din släkting kvar den gamla Vanguarden jag sålde till dig?
Fast den har inte räven?Måste vara den första Peacemakern med Miyotas handjagade verk du tänker på men de var också limiterade, kom i fyra versioner. Två blåa tavlor och två svarta med arabiska siffror (Super Nova) eller sk. Semi Cali, har för mig att de var limiterade till 50 eller 100 st per ex.
![]()
![]()
![]()
Stämmer bra, GG släpper endast limiterade upplagor.
Nix, de enda som hade räven var Peacekeeper som kom i aged steel och brons utförande men aldrig som blankpolerad,Fast den har inte räven?
tack snälla.Nix, de enda som hade räven var Peacekeeper som kom i aged steel och brons utförande men aldrig som blankpolerad,
det dom hade gemensamt var att de hade räven på baksidan, hade Öst -arabiska siffror på urtavlan och såldes uteslutande genom Watch Wonderland. Boetten är dock identiskt med den blankpolerade Peacemakern som kom i stål och brons men de hade genomskinlig baksida där man kunde beskåda urverket, handjagat Miyota på Mk1 i blankpolerad stål och ETA 2824 på brons. Hoppas du blev något klokare av det.
Peacemaker med arabisk tavla, dvs när den i stället heter Peacekeeper Brazen Serpent var limiterade. Tror alla Brazen Serpent har räven på baksidan och därmed är de exklusiva för Watch Wonderland. 100 ex för varje variant som ni redan diskuteratHm, osäker. Tror alla var limiterade. @M26 eller @thewordfox kan nog ha koll på detta
Den är ju för jäkla bra alltså, härligt att se att den är kvar hos digNexus säger hej
![]()
Ja, här är det allt slutstation för dennaDen är ju för jäkla bra alltså, härligt att se att den är kvar hos dig![]()
Jag var föreNågon i gruppen som har en GG peacemaker till salu, hit me upp on PM.
![]()
Den är fantastiskt fin. Inte provat Aged Steel själv men det ser alltid grymt häftigt ut på bilder. Särskilt "egna" bilder som GG-ägare tar.Nya blåa var mumma… lite osäker på aged steel looken bara
![]()
Nya blåa var mumma… lite osäker på aged steel looken bara
![]()
649 dollar plus moms. Men fortfarande inte direkt dyrt.Ja inte så dyr heller, dryga 6 tror jag.
649 dollar plus moms. Men fortfarande inte direkt dyrt.
Nej, det är väldigt bra pris. Dessutom anser åtminstone jag att Gruppo Gamma håller en högre standard än andra micros.ETA verk, genomtänkt, robust och snygg för dryga 6500kr, det måste ju ses som billigt.
OWG nu så jag kan inte bjuda på några handledsskottPeacemaker
Edit: 3 i rad
![]()