ersse
Basic
Tack!Mingel och klock-kläm. Innehåll kommer snart.
Det kommer info när som helst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Mingel och klock-kläm. Innehåll kommer snart.
Tycker nog att "när som helst" har passerats nuMingel och klock-kläm. Innehåll kommer snart.
Tycker jag också! Kanske får skäll nu, men....Tycker nog att "när som helst" har passerats nu
Låter hur fett som helst! Tack för infoTycker jag också! Kanske får skäll nu, men....
Först blir det mingel med gött käk/buffé/plockmat/matiga snittar. Man kommer därefter att få en kortare presentation av samtliga 2019-års Baselnyheter från SEIKO och Grand Seiko. Efter presentationen blir det kläm på nyheterna och mer mingel. Typ så, kanske i en annan ordning.
Klart värt ett besök hur som helst! Anmälningsinstruktioner och platsinformation kommer senare via officiell kanal.
Nice, kan man räkna med några rabatter?Tycker jag också! Kanske får skäll nu, men....
Först blir det mingel med gött käk/buffé/plockmat/matiga snittar. Man kommer därefter att få en kortare presentation av samtliga 2019-års Baselnyheter från SEIKO och Grand Seiko. Efter presentationen blir det kläm på nyheterna och mer mingel. Typ så, kanske i en annan ordning.
Klart värt ett besök hur som helst! Anmälningsinstruktioner och platsinformation kommer senare via officiell kanal.
Ring/maila och fråga. Har svårt att tro att de kör generella eventrabatter på precis allt i och med att de har en del LE-modeller som är väldigt begränsade.Nice, kan man räkna med några rabatter?
Efter kl 22 kan man hänga med mig i baren tills man tröttnar.
Klockmaster Globen & Fältöversten bjuder in till en kväll fullspäckad med GS & SEIKO.
Onsdagen den 5 juni, kl 18:30 – 22:00 (eller tills du tröttnar) är du mycket välkommen till Quality Hotel Globe, Cosmos!
Antalet platser är begränsade och efter förra eventet med Grand Seiko tror vi det är en bra idé att vara snabb med sin anmälan.
Anmälan sker till [email protected]
• 18.30 Mat och dryck
• 19.30 Produktpresentation i filmsalen.
• 20.00 – 22.00 Produktpresentation.
Ser fram emot att se dig hjulaJag hjular ditt!
Jag fick en.Behöver man få en bekräftelse tillbaka för att veta att man fått en plats?
Crap...Jag fick en.
Lugn i bussen nu, när mejlade du?Crap...
I måndags eftermiddagLugn i bussen nu, när mejlade du?
Håller tummarna för digI måndags eftermiddag
Fick bekräftelse nu på morgonenHåller tummarna för dig
Kommer du upp till Huvudstaden/framsidan?Vill man slänga upp foton från eventet så kan man göra det här imorgon.