Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis så är detOk ok, de lugnt vi andra fattar. Ni är på efterfest och hinner inte ladda upp fler bilder just nu, men vi avvaktar till imorgon bitti då är de antagligen 6 sidor+. Längtar till imorgon, Tjipp!
Ploppar upp foton imorgon. Börjar bli lite småtrött nu. Supertrevligt (därav få foton)! @bbits och @Pete11 höll ut längst (tror jag ), resten får småskämmas för att de gick hem ”för tidigt”.Ok ok, de lugnt vi andra fattar. Ni är på efterfest och hinner inte ladda upp fler bilder just nu, men vi avvaktar till imorgon bitti då är de antagligen 6 sidor+. Längtar till imorgon, Tjipp!
Ja vi var de sista. Det känns idag får jag säga. Men svintrevligt var det. Dessvärre gav min mobil upp rätt tidigt så jag har inte mycket att bjuda på i bildväg.
Jag lägger resten av fotona i nyhetstråden...
Lite LX också kanske... Satans svårt att bestämma mig mellan dykarn och Landmaster.
Grönt är ju skönt!!
Osäker på kronografen men sekund, minut, timme listade 4000kr? Vill jag minnas. Riktigt trevlig. Helt klar min favorit bland nyheterna iårDe där är lyckade alltså, vad listar de bägge Presage-dinkorna?
Här är några bilder från eventet. Bilder på klockorna lägger jag i nyhetstråden.
En ganska slapp en, i så fall ...Heil....?
Exakt vad jag sa.Heil....?
Det var uppgjort innan, bilden som vann var inte ens från eventetVad hände med den där tävligen?
Ah, du drog ju tidigt. Eventet slutade när jag och @bbits lämnade byggnaden.Det var uppgjort innan, bilden som vann var inte ens från eventet
Politik brorsan
Aaaaah.Det var uppgjort innan, bilden som vann var inte ens från eventet
Politik brorsan
Jag var hon lilla blondaNästa gång tycker jag vi kör med såna härliga namnbrickor med våra KS namn. Jag har ingen aning om vilka av er jag pratade med på eventet!
Aaaaah.
Måste sluta va så naiv.
Kanska ska prata med den personen från tunnelbanan som ville låna min klocka och be att få tillbaka den redan imorgon.
Jag va han med långt hår, 4 armar och 4 ben som stod i en stor cirkel..Nästa gång tycker jag vi kör med såna härliga namnbrickor med våra KS namn. Jag har ingen aning om vilka av er jag pratade med på eventet!