• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt GS/SEIKO-event @ Klockmaster Globen UPPDATERAD

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ok ok, de lugnt vi andra fattar. Ni är på efterfest och hinner inte ladda upp fler bilder just nu, men vi avvaktar till imorgon bitti då är de antagligen 6 sidor+. Längtar till imorgon, Tjipp!
Ploppar upp foton imorgon. Börjar bli lite småtrött nu. Supertrevligt (därav få foton)! @bbits och @Pete11 höll ut längst (tror jag ), resten får småskämmas för att de gick hem ”för tidigt”. :D
 

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Bästa bilden från ikväll....

20190606_031953.jpg
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Ploppar upp foton imorgon. Börjar bli lite småtrött nu. Supertrevligt (därav få foton)! @bbits och @Pete11 höll it längst (tror jag ), resten får småskämmas för att de gick hem ”för tidigt”. :D
Ja vi var de sista. Det känns idag får jag säga. Men svintrevligt var det. Dessvärre gav min mobil upp rätt tidigt så jag har inte mycket att bjuda på i bildväg.
Nu gäller det att bita ihop till läggdags. ;)
IMG_20190605_201804.jpg
 
Topp