Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ville inte säga något men...Antar iof ni alla kände igen mig på min morotsnäsa..
Bara vi fega dödliga som åker tunnelbana.
Själv vågar jag inte ens åka tunnelbana
Minns ingen speciell näsa Minns däremot din klockintresserade fru. Blev det nån GS?Antar iof ni alla kände igen mig på min morotsnäsa..
Ja, hon är mycket mer minnesvärd än jag! Hon fick faktiskt ett samtal idag om att hennes nya GS finns att hämta! Vi åker och hämtar ut den imorgon är det tänkt. En ny Sinn och en GS med mindre än en vecka mellan köpen. Här ligger jag i lä!Minns ingen speciell näsa Minns däremot din klockintresserade fru. Blev det nån GS?
Nice!Ja, hon är mycket mer minnesvärd än jag! Hon fick faktiskt ett samtal idag om att hennes nya GS finns att hämta! Vi åker och hämtar ut den imorgon är det tänkt. En ny Sinn och en GS med mindre än en vecka mellan köpen. Här ligger jag i lä!
Korrekt. Bra val.Om jag inte är helt ute och cyklar så var det väl du som hade den läckra kronografen va?
Hon ska ha en stgr001. En sån här:
En av få riktigt schyssta dam-GSar. Hälsa grattis! Tror jag också eventuellt ska dit idag och hämta en leksak.Om jag inte är helt ute och cyklar så var det väl du som hade den läckra kronografen va?
Hon ska ha en stgr001. En sån här:
Det ska jag göra!En av få riktigt schyssta dam-GSar. Hälsa grattis! Tror jag också eventuellt ska dit idag och hämta en leksak.
Inte hemligt men ganska ointressant kopplat till ämnet.Det ska jag göra!
Hah, hoppas vi springer på varandra där då! Vad ska du hämta ut? Eller är det en hemlis?