• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG i Linköping, fredag 13/11. Dags att anmäla sig!

Freddie L

Panerai
En GTG på skalder och hjältars språk (Öschötska) i hjärtat av Östergyllen!

Var: Linköping.
När: Fredagen 13/11, kl 19.
Hur: Enkelt och flexibelt. Gårdshus. Öl i egen kasche. Hämtpizza. Frivillig utgång framåt kvällen på lämplig lokal.
För vem: Alla välkomna efter föranmälan, även inflyttat folk som pratar konstigt. Har du ett långvarigt horologiskt intresse eller helt enkelt "gillar klockor", kom och häng och kläm!
Anmälan i tråden, detaljer kommer i PM.

Välkomna!
 

Chagall

Cartier
Kan nog! Ska besöka tjejens föräldrar i Motala den helgen. Ska kolla pendlingsmöjligheter mellan städerna bara :)
 
Senast ändrad:

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nej, det tror jag inte. Är du minderårig vore det väl olämpligt om du drack alkohol, och är du en gammal gubbstrutt vore det väl olämpligt om du typ fick en hjärtattack. Men @RicVin är väl inte Östgöte, så det sistnämnda är kanske osannolikt.

Så välkommen!
WTF!!? Vilket jävla påhopp!!
image.jpeg
 

LS

Panerai
2-Faktor

Freddie L

Panerai
LS
FreddieL
Virooo
Jockhino
Nöt
Laketwig
Stenman
Chagall
Waedstrom

Där har vi uppställningen så långt! Eller har jag missat nån?
 

Freddie L

Panerai
LS
FreddieL
Virooo
Jockhino
Nöt
Laketwig
Stenman
Chagall
Waedstrom
InFeFe
InFeFes kompis
Jacob
Daytona96

Börjar ta sig! Nya förmågor blandat med gamla rävar, blir hur bra som helst! Jag tittar över lite tågtider och sånt sedan, så de som vill kan gå tilsammans från station, kommer i PM.
 
Topp