• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gtg Skåne

hublot

Basic
Hej alla skåningar! Vet att det har planerats en gtg i Lund som inte har blivit av än så jag tänkte att vi kanske kan ha en lite större om intresset finns.
Plats, inte så viktigt.
Tid, en helg kanske så man inte behöver åka hem i tid om man nu har trevligt

Typiskt! Har varit nere i Skåne nu i helgen! Hojtar till nästa gång jag är nere om någon vill ta en kall, äta lite kaka och snacka skit...

Låter ju trevligt! Vore kul att få snacka dinkor med mer ön bara urmakarn(kompisarna börjar tröttna på mitt klocksnack)

När å var? Haha

Öl och klockor är ju något av det bästa som skapats!

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Vi har ju snackat löst om en fetare Skåne-GTG i över ett år nu, men inte kommit till skott av olika anledningar. Vore jättekul om vi kan ordna nåt en helg så att RicVin inte kan ta åt sig äran som vanligt!!

Min plan var att försöka styra upp nåt klockrelaterat event i samband med GTGn (typ studiebesök i urmakarverkstan med champagne och gratis trycktest), men småbarn, jobb och annat skoj har skjutit på det... :)

Vi har ju snackat löst om en fetare Skåne-GTG i över ett år nu, men inte kommit till skott av olika anledningar. Vore jättekul om vi kan ordna nåt en helg så att RicVin inte kan ta åt sig äran som vanligt!!

Min plan var att försöka styra upp nåt klockrelaterat event i samband med GTGn (typ studiebesök i urmakarverkstan med champagne och gratis trycktest), men småbarn, jobb och annat skoj har skjutit på det... :)
Ha!!! Skiter i äran men jag kommer gärna om det ges möjlighet ;-)

Vad sägs om att styra upp en heldag och avsluta med julbord? Börjar närma sig jultider ju, eller vad sägs om det?

"Annti" eller vad mannen med mustaschen på Bergströms heter är grymt trevlig! :)

Hukes personal är väl inte den bästa, den asiatiska tjejen har varit ganska nonchalant när jag varit där och tittat. Kanske inte ser någon i 20års åldern som en potentiell kund.

Jag är med på GTG!

Hukes är supertrevliga! Jag brukar få fribiljetter till deras VIP på Svenskt Galopp Derby, fri champagne och bästa klockspottingen i södra Sverige:cigar:

Men som ni säger så brukar dom ställa sig ganska tvekande till att släppa in större sällskap, så Bergströms är nog att föredra...

Var in om Bergströms idag och snackade lite och klämde klockor :) passade även på att fråga om intresset för att låta oss klocktokar gå lös efter stängningstid och titta runt lite och klämma och känna fanns. De var väldigt positiva och ville jag skulle höra av mig med detaljer så skulle vi kunna hitta på något roligt :)

Tillbaka
Topp