Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha!!! Skiter i äran men jag kommer gärna om det ges möjlighet ;-)Vi har ju snackat löst om en fetare Skåne-GTG i över ett år nu, men inte kommit till skott av olika anledningar. Vore jättekul om vi kan ordna nåt en helg så att RicVin inte kan ta åt sig äran som vanligt!!
Min plan var att försöka styra upp nåt klockrelaterat event i samband med GTGn (typ studiebesök i urmakarverkstan med champagne och gratis trycktest), men småbarn, jobb och annat skoj har skjutit på det...![]()
Vad sägs om att styra upp en heldag och avsluta med julbord? Börjar närma sig jultider ju, eller vad sägs om det?Vi har ju snackat löst om en fetare Skåne-GTG i över ett år nu, men inte kommit till skott av olika anledningar. Vore jättekul om vi kan ordna nåt en helg så att RicVin inte kan ta åt sig äran som vanligt!!
Min plan var att försöka styra upp nåt klockrelaterat event i samband med GTGn (typ studiebesök i urmakarverkstan med champagne och gratis trycktest), men småbarn, jobb och annat skoj har skjutit på det...![]()
Bara ett förslag. Jag är öppen för det mestaHelst inte julbord, maten tar upp för mycket plats som kunde rymt öl istället![]()
Samma här, blir tillräckligt med jul på annat håll!Helst inte julbord, maten tar upp för mycket plats som kunde rymt öl istället![]()
Lagom promenadavstånd från centralen om vädret inte är som idag.Bronx burger-bar? Ligger på baltzargatan. Har hamburgare och öl och är 10min från klockaffärerkan inte bli bättre
Stäng ner KS en kväll, så Du inte har nåt att göra?!Jag är spontant med, beroende på datum osv.
Följer utvecklingen i tråden![]()
Någon kan ju snacka med brödrarna huke och fixa en liten visning i deras butik på baltzargatan... !!!
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Hukes personal är väl inte den bästa, den asiatiska tjejen har varit ganska nonchalant när jag varit där och tittat. Kanske inte ser någon i 20års åldern som en potentiell kund.
Samma här. Enbart känt mig till besvär när man varit på Huke's... Bergströms däremot är enormt trevligt att besöka!Fick precis samma bemötande när jag var där. Surt för dem att vi är aktiva på klocksnack
![]()