• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gtg Skåne

Ako

Rolex
2-Faktor
Omröstning ?
Beslut på datum o plats tack !
Förslag Bastard ...?
Datum ?
Hubolt föreslår 30 nov ...?
Kl 20.00 föreslår jag !
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Blir nog inget besök på Bergströms efter stängning en lördag, min bror hörde med dom och de var inte jättesugna på det. Däremot har dom öppet till 16:00 så ett besök där till att börja med kanske kan vara på sin plats. 30:nov går utmärkt för mig. Vi skulle ju kunna posta en ny tråd med en poll i.
 
  • Like
Reactions: Ako

sjobbe

Cartier
Det blir tufft efter stängning som sagt. Däremot sade de att de hade väldigt lugnt mellan 12-14, då kunde det funka bra :).

Att boka något strax innan jul kunde också bli svårt, så den 30:e bör funka.
 

Berg

Omega
Blir nog inget besök på Bergströms efter stängning en lördag, min bror hörde med dom och de var inte jättesugna på det. Däremot har dom öppet till 16:00 så ett besök där till att börja med kanske kan vara på sin plats. 30:nov går utmärkt för mig. Vi skulle ju kunna posta en ny tråd med en poll i.
Hade det varit min butik, hade jag nog valt att lägga en timme på en sådan här tillställning.... Men business är good hos Bergströms antar jag...
 
  • Like
Reactions: Ako

Ako

Rolex
2-Faktor
Bergströms 14.00 den 30 nov.?
Bastard som jag föreslog öppnar 17.00..
Kanske Siesta (gamla väster) efter(nära) och sedan till Basard efter ..?
Kan ju boka bord på Basard, annars brukar det finnas bord i baren, även för mat...
 
Topp