• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gtg Skåne

Rulle

Audemars
Bergströms låter toppen!

Å angående hukes personal så är jag lite sådär!
Torsten är ju hur härlig som helst men sen sen resten är sådär, ralf har jag inte haft så mycket att göra med men verkar trevlig han med!

Men näääär ska detta ske??:D


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Mycke snack och lite verkstad. Försök inte uppfinna hjulet. Styr upp ett datum, BAAM och plats. Svårare är det inte.
 

Teletomte

Rolex
2-Faktor
Jag kan nog fasen vara på den 23/11, låter ju inte helt fel med en GTG i trakterna!

EDIT: Fast nä fasen, är inte hemma den helgen:grumpy:
 

hublot

Omega
Egentligen så e det svårt att få det att passa alla med relativt kort varsel. Men det är bara välja ett datum där flest kan. Går ju alltid att planera in en till lite längre fram
 
  • Like
Reactions: Ako

Camo00

Patek
Det kommer aldrig gå att hitta ett datum som passar alla! :)

Jag hade gärna varit med och dragit i trådarna, men är mitt uppe i en flytt så jag har inte en minut över...

Mitt förslag är dock att de som känner att de vill/kan samordna, bara bestämmer ett datum! Sen kommer folk garanterat att dyka upp...
 

Rulle

Audemars
men dra en lördag i december så har alla tid att rensa kalerndern och så styr vi upp ett mega trevligt gtg ! ! iallafall mitt tycke !

först bergströms sen kanske mat på någon reseturang och några öl på det ? känns ju som en rätt trevlig lördag...?
 

Rulle

Audemars
7 eller 14e december kanske? så har vi ju lite framförhållning på det hela !

någon som är tjenis med dom på bergströms?(är mer en huke kille så har inte så bra kontakt med dom)
 

hublot

Omega
då säger vi den 30, en hel månad så borde det inte vara något problem. bingoraalf kanske kan styra med bergströms?
 

hublot

Omega
då kör vi på det. än igen, e det någon som bor i malmö som kan se om det går att styra upp något hos bergströms?
 

Maxim

Cartier
Hej!

Bor även jag i Lund, finns det möjlighet att haka på, även om mitt klockintresse är relativt nyfunnet?
 
Topp