Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fram tills 2, tåget från Kalmar ner hit så är klockan 6. Kanske hinner säga hej, men lovar ingetTenta en hel lördag?
Du får be dom flytta den till en bättre dagFram tills 2, tåget från Kalmar ner hit så är klockan 6. Kanske hinner säga hej, men lovar inget![]()
Vincent 76
Fabian
Bingoalf
Keso
Ako
Hublot
Olivetti
Kalleknuda
Päromkapitalist
Jörgen N
Varför inte, alltid trevligt att träffa nya människor!
Vincent 76
Fabian
Bingoalf
Keso
Ako
Hublot
Olivetti
Kalleknuda
Päromkapitalist
Jörgen N
Maxim
McGyver
Blir nog inget besök på Bergströms efter stängning en lördag, min bror hörde med dom och de var inte jättesugna på det. Däremot har dom öppet till 16:00 så ett besök där till att börja med kanske kan vara på sin plats. 30:nov går utmärkt för mig. Vi skulle ju kunna posta en ny tråd med en poll i.
Kan du boka besöket på Bergströms ?
Hittills är 12 anmälda dig förutom dig ...Det kan jag ordna, hade dock velat ha en ungefärlig uppfattning av hur många som dyker uppblir lite knasigt om jag säger tio så kommer trettio
Tenta för min del (vem bokar in tenta på gtg-tider)
RicVin Du måste se till att det blir av där nere!
tror man kan sitta i baren utan bokning,jag kan ringa o kolla!Då bokar jag in hos Bergströms ett besök på 20ish personer 15:00 den 30/11
Om man ska boka för sällskap större än 8 personer på Bastard så är det en "Bastard-meny" som gäller som kostar 450kr vad som ingår där får man nog ringa och höra. Men ska vi boka där så får vi styra upp det här med namn och eventuella inbetalningar lite mer noggrant så kan vi boka in ett exakt antal.
Pub över väl okej. Men allvarligt talat är det ack så mycket trevligare och "helkvälligare" (ja, jag får hitta på ord) med middag. Röstar på middag men kan under piskhot acceptera pub.
Är det primärt pub som gäller så skulle jag välja Bishops (lokalen brevid) över Bastard.
Fick besked att Basard är fullbokat ...
Ett alt. är kanske king long på triangeln,
bra Kinamat ...
jepp ,man får boka en månad i förtur30/11 helt fullt?dayum vad populära dom har blivit